Pottetrening...

L

Lykkesrus

Guest
Har noen av dere startet med pottetrening enda? Evt hva er deres tanker rundt dette? Skal dere la barnet gå med bleie til det selv vil slutte eller har dere satt en tidsramme for når dere skal begynne med potte?

Personlig tenker jeg å starte med pottetrening før fylt 1år, og bruke doring fra første stund. Hadde vært deilig om hun lærte seg å si ifra hvis hun skal nr. 2 :p

Noen som har gode tips på hvordan man skal gå frem med pottetrening?
 
Vi begynner dagen etter 1 års dagen!:) hvordan vi skal begynne med det vet jeg ikke helt enda
 
Akkurat nå så kjenner jeg at vi får bare se ann. Når han nærmer seg året begynner han i bhg, og det blir sikkert nok nytt for en stund. Får prøve å vekke interessen for det når bhgtilvenningen er godt i gang. Ikke noe stress ; p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Siden lille gutt har i flere måneder kommet krabbendes til meg, og legger seg ned ved foten min å gråter hver gang han har bæsjet. I tillegg til at det er hovedsaklig til samme tidspunkter hver dag. Så tenkte jeg egentlig å se om han er klar for å sitte på potte.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Noen som har prøvd med pottetrening nå?:)
 
Nei, har ikke fått startet enda! Har hatt det litt for hektisk i det siste;-) så fort vi har kommet litt til hektende så skal vi prøve :)
 
Back
Topp