potte.....

Goklumpen

Elsker forumet
kjenner jeg begynner å bli lei av drittbleier nå... så nå har mor vært å kjøpt potte... Og da kommer frågon; dere erfarne damer.... Hvordan gjør jeg dette?

Jeg skjønner det grunnleggende med at buksa og bleien må av, men når, hvor, hvordan, lang tid, ja i det store og hele....

Jr sitter VELDIG stødig på gulvet så jeg tror ikke det skal være noe problem...

og Takker så mye for tips og erfaringer. [:)]

Husker ikke helt hvordan vi gjorde der med Sandra, men Mia har allerede vært på potte. Hun blir sittende der til hun blir lei, og imens kommer det en skvett... Vil venne henne til potta først, slik at den ikke blir "farlig"...

Det er tidlig, men greit at de blir vant til potta da. Har planer om å begynne med bleieavvenning sommeren etter hun har fyllt 2 år.

Det er nok det, 1,5 år igjen. Det er mamma som har potte hjemme hos seg. Da hun satte Mia på potta, tissa hun kjempemasse.

joda, jeg skjønner det er tidlig, men det er bare drittbleiene jeg er lei av (hjelper sikkert ikke at jeg er gravid [8|]) og jr spiser jo samme maten som meg, så lukt og konsistens er æææææææææææ, og dessuten må han jo ta i for å fylle bleia....

ORIGINAL: Djeanny og Tore

ja di bleiene er vell signert til tider. spesielt når hun får i seg skogsbær yougurt

akkurat...... og det er det jeg ønsker en slutt på, at han kommer til å tisse seg ut er greitt...

Guttungen pleier å bæsje etter frokost elle middag. Så jeg kan nok egentlig sette han noen min på potte etter måltidene. Er ganske så fast at det kommer rett etterpå[:)] Men tenker å vente til sommeren. Litt tiltaksløs for øyeblikket...

Back
Topp