M Maisen Elsker forumet jentene i juni13 1 Jun 2014 #21 Alt jeg plutselig tenker på altså... Men når dere de på do no når de er så små, tørker dere med vanlig dopapir eller vasker dere med våtservietter? Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Alt jeg plutselig tenker på altså... Men når dere de på do no når de er så små, tørker dere med vanlig dopapir eller vasker dere med våtservietter? Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 2 Jun 2014 #22 Potte er ekkelt Vi kommer til å vente litt med å introdusere do.. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Potte er ekkelt Vi kommer til å vente litt med å introdusere do.. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
B Bethina93 Glad i forumet 3 Jun 2014 #23 Maisen skrev: Alt jeg plutselig tenker på altså... Men når dere de på do no når de er så små, tørker dere med vanlig dopapir eller vasker dere med våtservietter? Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Vi legger han tilbake på stellematta og bruker våtservietter Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Maisen skrev: Alt jeg plutselig tenker på altså... Men når dere de på do no når de er så små, tørker dere med vanlig dopapir eller vasker dere med våtservietter? Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Vi legger han tilbake på stellematta og bruker våtservietter Sent from my C6903 using BV Forum mobile app