Potte tett!!

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Flere som er skikkelig tett i nesa?
Holder på å bli gal.

Noen som vet hva slags nesespray man kan bruke? Kan man bruke alle?

Zymelin nesespray kan du bruke, men det anbefales vel ikke. Jeg var avhengig forrige Svangerskap. Noe dritt det der!

Zymelin nesespray kan du bruke, men det anbefales vel ikke. Jeg var avhengig forrige Svangerskap. Noe dritt det der!

Jeg var og avhengig forrige svangerskap, men slutta med en gang baby var ute. Husker ikke hvilken type jeg kjøpte på apoteket.
Får altså ikke sove med tett nese.. Forferdelig følelse!

Her og! Bruker otrivin, legen mente det skulle gå bra om jeg kun tok en på kvelden for å få sove.

du kan bruke både otrivin og zymelin :) er avhengig når jeg er gravid :/ var det forrige gang også..

du kan bruke både otrivin og zymelin :) er avhengig når jeg er gravid :/ var det forrige gang også..

Jeg kjøpte Otrivin nå, men i pakningsvedlegget står det at gravide ikke skal bruke den. Nå skjønner jeg ingenting:p Leste jo på apotek1 sine sider at gravide kan bruke den..

Jeg kjøpte Otrivin nå, men i pakningsvedlegget står det at gravide ikke skal bruke den. Nå skjønner jeg ingenting:p Leste jo på apotek1 sine sider at gravide kan bruke den..
ja, jeg leste også det forrige gang jeg var gravid, men hos jordmora da fikk jeg tips om ei hjemmeside hvor man kunne søke opp om medesiner var trygge i svangerskapet, og under nesespray da kom de to opp :)

Jeg er også veldig tett i nesen, men bare på kvelden når eg skal legge meg. Våkner flere ganger om natten og føler som jeg har en ørken i munnen. Kjempe ubehagelig :p

Back
Topp