potetmel

verteline

Elsker forumet
har dere prøvd det på babyen?
det er jo helt fantastisk! em har allitd hatt en plass han alltid er litt småsår, så kommer det å går hvor galt det er.. begynte å smøre litt potetmel på å¨nå er han ALDRI sår.. FANTASTISK..hvorfor var det ingen som sa dette til meg før da:P

men noen som vet om noen negative sider ved potetmelbruk eller for mye?

hmmm har aldi hørt om det jeg heller[;)]

Vet bare at mange bruker det om lille er sår i stumpen. Og at man kan ha litt i folder etter bad osv (for å trekke fuktighet, at di ikke blir sår).
Dette fikk i allefall jeg vite etter jeg fikk Martin [:)]

Har prøvd det ut på jobb på en unge som var ekstremt sår i foldene og det funker som bare det. Naturlig uten tilsettningstoffer er det også.
Har i skapet men jr. har aldri vært sår nok til at jeg har prøvd det ut her hjemme.

Naturens egen talkum [:)] Aldri prøvd selv, men har stående i skapet tilfelle det skulle bli nødvendig [;)]

Har aldri brukt det selv, for sliter ikke med sår stump! Men min bror og de brukte det på jenten sin og der hadde de masse problemer med sår! Potetemel var det eneste som funket!![:D]

vi brukte endel potetmel på leah før eg fann en salve eg likte godt [:)]
har alltid potetmel i hus [:)]
trur ikkje der er noen negative sider med potetmel, er jo helt uten tilsettningstofferm[;)]

goood at dere sier null negative sider:P da bruker jeg det slik jeg har gjort nå i et par dager uten å engste meg :) er jo såååå genialt... er jo ikke rød en flekk!
:D
ære være potetmel! hehe

Har brukt potetmel hele tiden jeg! Fungerer kjempebra![:D] Aldri hørt om noe negativt ved å bruke det..
Så ære være potetmel ja[;)][;)]

vi har brukt potermel en uke nå. :) Ingen av salveen vi prøvde fikk vekk sårene hennes.. men potetmelet, DET hjelper det!! :) :) :)   Hmm.. må bare finne på noe mer praktisk å drysse fra en heel pakka.. ikke så enkelt å ha den med seg ut på tur.. he-he..

ORIGINAL: Windy

vi har brukt potermel en uke nå. :) Ingen av salveen vi prøvde fikk vekk sårene hennes.. men potetmelet, DET hjelper det!! :) :) :)   Hmm.. må bare finne på noe mer praktisk å drysse fra en heel pakka.. ikke så enkelt å ha den med seg ut på tur.. he-he..

ja fillen genialt :D

jeg har tatt en liten tupperware boks å ha det i, for da har jeg alltid med i stelleveska :P

Potetmel er kjempe! Det er helt ufarlig! Så bruk det med god samvittighet! Og den lille har ingen såre punkter! :)

Hipp hurra for potetmel!

dere som bruker potetmel.. 
Heller dere det på?  tar dere det på med henda/fingrene?

Lar dere det ligge? Eller klapper dere det "ut"?

:)

av å til heller av å til smører... han ligger ikke akkuratt i ro så ikke alltid jeg treffer der jeg vil når jeg heller :P heheh.. åsså klapper jeg ut for da blir det ikke så enormt masse føler jeg..:P

har forresten hørt at man egentlig ikke skal helle for da kan det komme i luften å han kan puste det inn.. men i dont know why?... andre som har hørt dette?

aha.. det med pusten ja..   har ikek hørt det før, men virker jo logisk at det kan skje..  får helelr putte på med henda.. he-he..

Back
Topp