Potetgull.. :S

gullkua

Forelsket i forumet
nå sitter jeg å gafler innpå med potetgull, etter litt is.. :S måtte bare ha noe salt! Jeg som ikke hadde tenkt å legge på meg noe særlig denne gangen, så ser jo dette lovende ut... Jeg kjenner jeg blir irritert over å være i så dårlig form også!!! :( Vet det er mange som meg, men måtte bare opprette et nytt emne innpå her.. ;)

ikke tenk på vekta :P du får ta det igjen når du kommer over kvalmen  :)

Nei, det er ikke no gøy når en er så svak.
Jeg bestemmer meg hver kveld(ved leggetid)
at i morra skal jeg begynne et nytt å bedre liv
...............men den gang ei:-S
Her går det i Sunlolly:-D
Love'em

Heldigvis har jeg kutta ut sjokolade helt!!! For der er jeg helt ekstrem.. hehe.. Men det er så LITE som frister å spise, og spiser jeg ikke blir jeg i allefall helt ødelagt.. :S og så lå det jaggu meg en åpen potetgullpose her.. :S Ikke bra!! Men da får jeg rydda litt, da.. ;)

Jeg er Helt lik som deg gullkua, burde så absolutt ikke spise potetgull, men når ingenting annet frister, og saltsuget er på topp, så er det litt vanskelig å motstå desverre

Jeg syns nå nesten faktisk at er det så ille at en knapt får i seg noe mat,så er det bedre å spise litt potetgull enn ikke å spise noe i det hele tatt!

Kjenner meg igjen i det ;) Har man saltsug kan det sannsynligvis bety at vi drikker for lite væske. Prøv å drikke et glass vann eller noe før du spiser noe som inneholder salt :)

Kan det bety at man får i seg for lite væske? Drakk et digert glass med farris ved siden av.. føler jeg er flink til å få i meg væske.. men det er den maten.. Kjenner formen er litt bedre i dag.. spiste noen ritz kjeks før jeg sto opp i dag.. så satser på at det gjør underverker! :)

~Tingeling~ skrev:
ikke tenk på vekta :P du får ta det igjen når du kommer over kvalmen  :)

Sånn tenker jeg og. Potetgull er nesten det eneste jeg klarer å spise for tia. Så vekta tar vi oss av senere

Hva med å bytte ut potetgullet med salte cashewnøtter? Da får man fortsatt dekt saltbehovet-og et noe sunnere fettinnhold som gjør godt når matlysten er på bunn. Bare er forslag, da dette funket for meg :-)

gullkua skrev:
Kan det bety at man får i seg for lite væske? Drakk et digert glass med farris ved siden av.. føler jeg er flink til å få i meg væske.. men det er den maten.. Kjenner formen er litt bedre i dag.. spiste noen ritz kjeks før jeg sto opp i dag.. så satser på at det gjør underverker! :)

Deilig med chips.. er så matlei om dagen, så her ble det kjeks og ost..!
Husk at det er masse salt i farris også.. ikke bra!! :)

Plonk skrev:

gullkua skrev:

Deilig med chips.. er så matlei om dagen, så her ble det kjeks og ost..!
Husk at det er masse salt i farris også.. ikke bra!! :)

Ja, det stemmer, Plonk.
Da har du kanskje drukket "feil" væske, Gullkua - http://www.dinside.no/841721/farris-er-en-saltversting Men fordelen er at du er flink til å få i deg væske :)

<3 Potetgull <3

Jeg var såå kvalm her en dag, men så spiste jeg litt potetgull, og vips! Bra igjen :D Spiser riktignok ikke potetgull ofte da.. Men jeg er nok sjokoholiker :(

jada, vet det er salt i farris.. men jeg sliter veldig med slim i halsen! gjør det til vanlig også, men når jeg er gravid er det helt ekstremt! føler farrisen hjelper med dette slimet. og det kan umulig være SÅ mye salt... ;) heller det enn brus og sukker!! :) salte nøtter frister ikke.. men godt forslag!! irriterende å være i sånn møkkaform! og at nesten ingenting frister!! tror jeg får si det på pers.møte i efta bare.. vet ikke om jeg klarer på jobbi morgen heller.. (heldigvis fri 2 dager i uka! kjenner at det er godt nå!)
JEG VIL BLI I FARLIG GODT SLAG!!!!!! emoticon

Har funne ut at det hjelper og ha masse forskjellig frukt liggende og ha vannglasset tilgjengelig;)mn seff må man falle for fristelsen i ny og ne;p vi skal jo bli tjokke uansett;phehe

her er d eneste som hjelper mot kvalmen salt potetgull. så går mye i d:( uff. men godt e d:)

Back
Topp