Postpakke fra ikea?

MilliVanilli

Forumet er livet
Noen som har bestilt det?[:)] Må man skrive noe noen plass, eller får man det automatisk når man skal ha en "liten" ting?

Jeg vil såååå ha ei hylla der, som Dollface ga meg link på, og nå bare må jeg ha den, men bor jo i Tromsø, og har alvorlig langt til Ikea![&:]

Har hørt om de der postpakkene fra Ikea, men aldri prøvd å funnet ut av hvordan det "fungerer". Jeg skulle hatt ett par flytehyller derifra til vaskerommet selv, så må føle med i tråden om du får svar[8D]

jeg har bestilt dyner derfra.. kosta meg 190 i frakt..

men vet ikke om du får bestilt den hylla.. ring kundeservice og hør [:)]

ORIGINAL: Dollface

jeg har bestilt dyner derfra.. kosta meg 190 i frakt..

men vet ikke om du får bestilt den hylla.. ring kundeservice og hør [:)]

oj! går det ann!
dette må jeg følge med på[:D]

pakken må ikke veie mer en et antall kg, og ikke være bredere eller høyere en et antall cm.. Står på siden til ikea[;)]

Fant dette:

Postpakke

Samme pris i hele Norge
Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på [link=http://www.ikea.com/no/no/aktivitet/bestilling.html]www.IKEA.no/bestilling[/link]. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg.

[size=+2]190,-

*Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Fant dette:

Postpakke

Samme pris i hele Norge
Skal du bestille småvarer* og ønsker å få dem tilsendt som postpakke, kan du ta kontakt med oss på varehuset eller gå inn på [link=http://www.ikea.com/no/no/aktivitet/bestilling.html]www.IKEA.no/bestilling[/link]. Du kan bestille flere postpakker samtidig, men du må forholde deg til målene 120×60×60 cm. Maks vekt 30 kg.

[size=+2]190,-

*Gjelder kun utvalgte deler av vårt sortiment. Velger du å avbestille/ikke ta imot en ordre, belastes du for et ekspedisjonsgebyr på 190,- pr. pakke.

Ja den har æ sett, altså lest det der, håper bare dem sender hylla med sånn der[:)] Må se om æ finn flere ting som kan sendes da, for kjedelig bare bestille en ting. Men sender sikkert ikke sånne "pynteting".

ORIGINAL: Miss Grey
Ja den har æ sett, altså lest det der, håper bare dem sender hylla med sånn der[:)] Må se om æ finn flere ting som kan sendes da, for kjedelig bare bestille en ting. Men sender sikkert ikke sånne "pynteting".

nei[:(]
hadde et lite håp, men alt jeg tasta inn leverte de ikke i postpakke...
så da må jeg bare vente til vi får tatt en ikea tur da.. om mange mnd'er sikkert[:'(]

er d sånna lack hyller d er snakk om?

Ikke for min del, jeg skal ha denne
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80139376

[:)]

ORIGINAL: puusen

nei[:(]
hadde et lite håp, men alt jeg tasta inn leverte de ikke i postpakke...
så da må jeg bare vente til vi får tatt en ikea tur da.. om mange mnd'er sikkert[:'(]

Åååh, så irriterende! Vi må noen sikkert vente til over jul vi også da[:'(][:'(] hater og være langt unna Ikea!

Jeg kan godt handle for deg. Bor i nærheten av ikea her[;)] 

ORIGINAL: junigull*08

Er du seriøs?[8D][:D]

Ja, self[;)] Bare ikke kom me en handleliste på 3 meter...og helst små ting som hylla (hvis du sku ha noe mere). Kan handle i neste uke[:)]

Ja, self[;)] Bare ikke kom me en handleliste på 3 meter...og helst små ting som hylla (hvis du sku ha noe mere). Kan handle i neste uke[:)]

Gidder du ikke sende badromsinnredninga engang?[:'(][:'(]

Haha,neeeeida, herregud, TUSEN MILLIONER TAKK!!!![:D] Tror det er 2 eller 3 ting jeg vil ha, hylla og to små små ting, kan sende deg pm etterpå,tusen millioner takk[:D]

Bare hyggelig[;)] 

Bare hyggelig[;)] 

Du er virkelig månedens helt[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp