Postoppbevaringskasse?

*Perlemor*

Gift med forumet
Så en på FruMs kjøkken, og vi er på utkikk etter en sånn. Den må bare ikke være hvit, eller minne om shabby/romantisk stil, da får Perlefar angst [8D]

Sink går greit da, og jeg ønsker meg helst det, eller noe jeg kan spraye med sinkspray og ha sjablonger på. Har dere noen tips? Skal henges på veggen i dagen og romme brev og postkort og sånt...

Jeg har desverre bare sett den vi har - men det finnes sikkert!
Sjekke shabby chick nettbutikker - der er det mye i sink! [:)]

Kan jeg få en link til denne herligheten?[:D]

ORIGINAL: pustle

Kan jeg få en link til denne herligheten?[:D]

Det er den som er på bildet! [:)]

ORIGINAL: *FruM*

Jeg har desverre bare sett den vi har - men det finnes sikkert!
Sjekke shabby chick nettbutikker - der er det mye i sink! [:)]

De jeg har sett har vært alt for dype, Perlefaren i huset er kravstor, så den må ikke ha mulighet til å gjemme brevene så de blir oversett [8D] Men er stadig på utkikk når jeg er på shopping.

Haha, må bare si at jeg digger navnet perlemor og perlefar[:D] Ler hver gang det navnet dukker opp, og at du omtaler mannen som perlefar[:D][:D][:D] Søtt[:D] Ellers så vet jeg ikke ang det du lurte på, så jeg dytter[:D]

ORIGINAL: lianita

Noe sånt,eller blir det fort stort?

Det blir for stort ja, må være omtrent en tredjedel av den, da hadde den vært perfekt! [:)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Haha, må bare si at jeg digger navnet perlemor og perlefar[:D] Ler hver gang det navnet dukker opp, og at du omtaler mannen som perlefar[:D][:D][:D] Søtt[:D] Ellers så vet jeg ikke ang det du lurte på, så jeg dytter[:D]

[:D] Hehe, er igrunn en intern greie her i Perlehjemmet [8D] Må vel begynne å omtale det som Perlehjemmet og guttaboys som storeperle og lilleperle [:D][8D]

ORIGINAL: 2 x Lykke

Hva med krydderhyllen til IKEA?

GENIALT!!! at jeg ikke tenkte på det!! [:D] Tusen takk for tipset!

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: 2 x Lykke

Hva med krydderhyllen til IKEA?

GENIALT!!! at jeg ikke tenkte på det!! [:D] Tusen takk for tipset!

Nå fikk jeg lyst å se bilde? [:)]

Jeg har bestillt en fra Casa, men har ikke fått den enda...
Link til katalog her: http://www.casainterior.no/katal og/casakatalog.html (bilde på s.30) [;)]

Back
Topp