Posten

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Noen som vet om det blir levert post i dag? :)

De kommer til og med å henter boss her i måren :p så veldig vanlig dag i dag. Og halv vanlig i måren. :)

Det bør den! Trur dei leverar i morgo og? Manglar to gaver som MÅ komme!

Det bør den! Trur dei leverar i morgo og? Manglar to gaver som MÅ komme!
Jeg håper virkelig det! Hvis ikke mangler jeg en julegave...
Har dere prøvd å spore pakkene? Jeg mangler ingen gave, men liker ikke at viktige brev blir liggende i postkassen. :p Orker ikke sjekke med mindre jeg vet det blir levert. Tusen takk for svar dere :)

Idag er vell helt vanlig dag. Imorgen er det vell vanlig dag til kl ett, eller fem? Hvertfall ett, da sambo jobber i butikk til da :p og søppel blir jo henta tidlig :) og posten kommer i tolv-ett tiden her hvertfall :)

Har dere prøvd å spore pakkene? Jeg mangler ingen gave, men liker ikke at viktige brev blir liggende i postkassen. :p Orker ikke sjekke med mindre jeg vet det blir levert. Tusen takk for svar dere :)

Ikkje fått sporing frå Knutsen, men reknar med dei har det. Tenkte å senda ein mailtil dei etterpå.

Vi får post så sent at i morgen kan vi enten ikke få post, eller så må de starte før, for til vanlig er den her....Vel. Ikke kommet enda. Mellom 1630 og 1700

Tom i morgen frem til kl 1 kjører det postbud.

Post skal komme både i dag og i morgen ;)

Post i dag og i morgon! Og søppel i morgon her og. Merkelig dag med søppeltømming. Men fungerer sikkert godt:D

Ikkje fått gavene enno! :o

Vi fikk to hentelapper i dag. Må hente på kiwi før... 22 eller 23.

Back
Topp