Posten har rotet bort injeksjonene mine

marimari

Glad i forumet
Nå er jeg såå deppa. Skulle begynt på injeksjoner onsdag, men da jeg kom for å hente medisinen i dag var pakken mistet. Så nå spørs det vel om jeg kommer i gang, og da har vel hele nesesprayperioden vært til ingen nytte...
Posten sier det vil ta dager, og jeg tviler på de på sykehusapoteket kan trylle fram nye medisiner på 1-2-3. Dessuten må de jo sendes i posten. Er det noen andre som har opplevd noe lignende og som har noen tips til hva jeg kan gjøre ovenfor posten eller sykehusapoteket?
 
Det verste er at jeg føler at det er et tegn på at det ikke er meningen at jeg skal bli gravid... Sukk
 
ORIGINAL: marimari

Nå er jeg såå deppa. Skulle begynt på injeksjoner onsdag, men da jeg kom for å hente medisinen i dag var pakken mistet. Så nå spørs det vel om jeg kommer i gang, og da har vel hele nesesprayperioden vært til ingen nytte...
Posten sier det vil ta dager, og jeg tviler på de på sykehusapoteket kan trylle fram nye medisiner på 1-2-3. Dessuten må de jo sendes i posten. Er det noen andre som har opplevd noe lignende og som har noen tips til hva jeg kan gjøre ovenfor posten eller sykehusapoteket?

Det verste er at jeg føler at det er et tegn på at det ikke er meningen at jeg skal bli gravid... Sukk

Jeg kan ikke svare på så mye, men vet du har rett på erstatning.. Snakk med de i posten Norge, evt på postkontoret du bruker..(eller PiB)
Men, sånn som du skrev til slutt der må du ikke tenke!!
Lykke til, håper du får tak i det før du skal begynne.
Masse klemmer fra Babyhåp
 
Uff!! Dumme dumme posten!!!
 
Trøste klemmer sendes til deg!!!
 
Puh! Nå ser det ut til å ordne seg. Har ringt rundt i hele dag og nå har jeg en avtale om å hente varene på det lokale sykehusapoteket etter klokka 9.00 i morgen. Men klarer nok ikke å slappe helt av før jeg har greiene i hånda.
 
Humøret er i alle fall bedre i dag. Ble helt satt ut av det der - nesten litt sjokkert over min egen reaksjon, men sånn er det vel når noe er viktig.
 
Så da krysser jeg fingrene for at det blir medisinering, egglegging og forplantning på første prøverørsforsøk. Tusen takk for støtten fra dere!
 
 
Back
Topp