Postafen??

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Kan man ta det når man er gravid?
Noen som vet??

I tillegg til kvalmen pga graviditeten så blir jeg litt dårlig i lengere buss turer, å imorgen tidlig kl seks så har jeg ca en 3 timers buss tur foran meg [&:]
Så håper jeg kan ta en eller to postafen før jeg drar.

Håper noen vet [:)]
Har ikke pakningsvedlegget.....

Takk for svar.
Får prøve det da og håpe det hjelper....

Kanskje jeg skulle slenge en teip bit over navelen å.. Ække det sånn kjerringråd mot reisesyke da?? Hehe....

Sitron faktisk....fytti...hehe! Hvordan klarte du å få i deg det???
Da tror jeg heller jeg tar ett eple [8D]

Da jeg var på mitt værste med svangerskapskvalmen så sa legen at jeg kunne ta Postafen. Det var ikke noe problem å ta en hel heller. Gikk på det i 3 uker. [:)]

ORIGINAL: s90

Sitron er godt [:D] Jeg er bare kjempeglad i sitron  [;)]

Hehe.... [:)] Da er det jo ikke noe problem....!

ORIGINAL: Anissa

Da jeg var på mitt værste med svangerskapskvalmen så sa legen at jeg kunne ta Postafen. Det var ikke noe problem å ta en hel heller. Gikk på det i 3 uker. [:)]

Oki - så det var ikke noe fare for babyen å ta det da?

Ikke noe problem. Jeg jobber på apotek, der selger vi det stadig til gravide!
Hvertfall ikke problem for deg som bare skal ta dette en gang[:D]

de selger det til og med i vanlig butikk.
fikk beskjed av legen at jeg bare måtte ta det om jeg absolutt trengte det, er jo ikke bra med tabletter når man er gravid, men gravide kan ta det 

Takk for svar jenter [:)]

Da blir det en postafen på meg i morra tidlig....

Min erfaring var at det ikke hjalp noe i det hele tatt[&:]

ORIGINAL: EricaJenta

Min erfaring var at det ikke hjalp noe i det hele tatt[&:]

Jeg bruker det til vanlig når jeg skal ut på ting jeg vet jeg blir reisesyk av, så satser på at det hjelper denne gangen å.
Kjedelig å ta det hvis det ikke hjelper noe....

Ja jeg fikk en annen type som hjalp.. men den fikk jeg restless legg + kropp av og det var enda værre[8D]

ORIGINAL: EricaJenta

Ja jeg fikk en annen type som hjalp.. men den fikk jeg restless legg + kropp av og det var enda værre[8D]

Å fytti - det kan ikke være mye deilig....!

Enn disse armbåndene mot kvalme? Jeg har de, men jeg har ikke vært plaget med kvalme.. Er visst også mange som bruker de når de skal på lengre bil og bussturer, de skal visst hjelpe sier de :)

Hei! Jeg går nå gravid med nr.3 og har brukt postefen periodevis gjennon alle svangerskapene. Jeg anbefaler å ta den før du legger deg på kvelden for at den skal ha virkning på morgenkvalmen..jeg blir veldig sløv av postafen så hvis jeg har tatt den på kvelden så må jeg sove et par timer ekstra på morningen, men da er det deilig å vokne uten kvalmen:) GO "BEDRING" alle kvalmne damer! Dette klarer vi!!

Back
Topp