Postafen

SnøPrinsesse

Første møte med forumet
Er i uke 7, snart uke 8, og fikk skrevet ut Postafen på resept på mandag. Tar en tablett morgen og kveld.
Hvor lang tid tok det før du fikk effekt? Og ble kvalmen helt borte?

Er fortsatt kvalm, og igår hadde jeg skikkelig diaré.. noen som vet om dette er normalt?
 
Tok Postafen forrige svangerskap. Gikk noen dager med regelmessig bruk av tablettene før jeg kjente effekt. Den hjalp ikke voldsomt mye, men tok de verste toppene
 
Har også fått den, men har bare tatt den en gang, da syns jeg den hjalp veldig. Blir bare og ta den på de dagene kvalmen er skikkelig ille. Er 10+1 så håper jeg er over værste kvalmen.
 
Jeg henta nettopp postafen på apoteket, men farmasøyten ga ingen informasjon, og legen har bare skrevet 1-2 tabletter per døgn. Skal man da ta èn på morgenen og en til på kvelden om man merker det ikke funker så bra?
 
Jeg henta nettopp postafen på apoteket, men farmasøyten ga ingen informasjon, og legen har bare skrevet 1-2 tabletter per døgn. Skal man da ta èn på morgenen og en til på kvelden om man merker det ikke funker så bra?
Ja, jeg har brukt det slik, altså 1 morgen og 1 kveld (kun 1 tablett hadde ikke nok effekt). For meg hjelper det på den verste kvalmen og antall oppkast, men er definitivt fortsatt kvalm.
 
Back
Topp