Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forebyggende! Det er det besteJeg fikk Postafen av legen idag. Og til dere som tar slik kvalmestillende, tar dere ved behov eller som forebyggende gjennom dagen?![]()
Hvordan er Xonvea i forhold til Zofran?Jeg går på Xonvea, og har god virkning av det. Har to tidligere svangerskapet bak meg med oppkast helt til slutt. En del trøtt og sliten, men får i meg mat og planlegger dagen med en hvilepause så går det bra
Forebyggende her og. Har prøvd å slutta å ta dei på kvelden for å sjå om kvalmen er mindre nå siden den nesten e vekke liksom. Då kjem den som eit brak og eg må ta Afipran på formiddagen og blir dermed uhorvelig trøtt og sliten resten av dagen. Funke aller best å ta om kvelden og sova gjennom dei værste søvnbølgene. Heilt imponert over kor god effekt kvalmestillande har, virkelig redda kvardagen til nå(er 7+4)

Ja, eg har full effekt heile dagen likevell eg, såvidt eg veit er Afipran depot tabletter, så er vell meininga med lang virketidDet høres jo helt genialt ut og ta om kvelden for og sove vekk det værste på natten. Men føler du effekten er god utover formiddagen da også?
Jeg er på dag 2 med postafen nå har sovet 3 ganger pr dag i tillegg til og lagt meg kl 21 på kvelden![]()
![]()

Da skal jeg jammen prøve meg på det ikveld! Så kanskje jeg kan få litt mer overskudd på dagtidJa, eg har full effekt heile dagen likevell eg, såvidt eg veit er Afipran depot tabletter, så er vell meininga med lang virketid
Ja når eg tok på dagtid så va eg heilt kaka![]()
Jeg har forsøkt postafen på de dagene det er verst, men synes ikke det hjelper noen ting...Jeg fikk Postafen av legen idag. Og til dere som tar slik kvalmestillende, tar dere ved behov eller som forebyggende gjennom dagen?![]()
De hjelper dersom du tar de før du blir for dårlig. De funker best forebyggende,Jeg har forsøkt postafen på de dagene det er verst, men synes ikke det hjelper noen ting...
Orker ikke å ta de når jeg skal på jobb, blir så uendelig trøtt av de. Blir som regel kvalm uttpå ettermiddagen/kvelden, men rekker ikke alltid å ta dem før jeg blir kvalmDe hjelper dersom du tar de før du blir for dårlig. De funker best forebyggende,![]()
Det skjønner jegOrker ikke å ta de når jeg skal på jobb, blir så uendelig trøtt av de. Blir som regel kvalm uttpå ettermiddagen/kvelden, men rekker ikke alltid å ta dem før jeg blir kvalm
Jeg fikk beskjed av fastlegen å ikke bruke dem forebyggende men ved sterkt behov og maks 50mg om dagen.Jeg fikk Postafen av legen idag. Og til dere som tar slik kvalmestillende, tar dere ved behov eller som forebyggende gjennom dagen?![]()
Hjalp kanskje litt på kvalmen, for jeg kjente ikke så mye på den de minuttene jeg var våken på dagtid. Men ble altså så (enda mer) trøtt, og sovnet midt i samtaler og ca hvert 10.minutt.