Postafen?

To. Tar 1 kl. 05 og den andre sånn ca kl. 14. Er ikke fri for kvalme men mye bedre
Ok, jeg tar også to om dagen. Vet ikke helt om det hjelper, men tør ikke la vær å ta.
Kvalmen forsvinner ikke, men jeg kaster ihvertfall ikke opp..
Uff da, høres ikke godt ut. Jeg kaster heller ikke opp, men jeg brekker meg og hater den lyden som kommer. Mye spytt og slim også. Måtte de neste ukene fly forby

Ok, jeg tar også to om dagen. Vet ikke helt om det hjelper, men tør ikke la vær å ta.

Uff da, høres ikke godt ut. Jeg kaster heller ikke opp, men jeg brekker meg og hater den lyden som kommer. Mye spytt og slim også. Måtte de neste ukene fly forby
Jeg har kastet opp de fleste dager... men ikke like mye.. tenkte på kun den perioden postafen funker..da kaster jeg ikke opp

Jeg har kastet opp de fleste dager... men ikke like mye.. tenkte på kun den perioden postafen funker..da kaster jeg ikke opp
Åja! Når har kvalmen pleid å gi seg før?

Legen min har anbefalt meg postafen når jeg starter i jobb igjen. (Er sykemeldt akkurat nå), sånn hvis kvalmen fortsetter da.

Kvalmen ga seg aldri men sluttet å spy rundt halvveis i svangerskapet..
Oi, wow. Tar av meg hatten for deg. Hadde ikke klart det hadde det ikke vært for at kvalmen ga seg helt. Kvinner som bærer frem barn og har tøffe svangerskap er virkelig helter! :smiley-bounce016

Back
Topp