Postafen

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som har brukt det? Og hjalp det??:) jeg har tatt min første i dag i samråd med min lege. Første gang på over en uke at jeg har spist litt uten å kaste det opp igjen med engang!! Så kan jo se ut til at det har hjulpet litt.. Bare nysgjerrig på andres erfaringer..:)

April 2015 <3

Jeg har brukt det, men ikke pga kvalme. Jeg tok det når jeg ammet storebror for de har en bivirkning og det er nemlig å produsere melk! :) så om du begynner å få melk så er det mest sannsynlig pga de :) bra du har fått i deg mat forresten :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg brukte det forrige svangerskap, men pga kløe. Hjalp litt. Er ikke postafen mildere enn afipram? Sliter litt med kvalme til tider, så tenkte jeg skulle prøve postafen først

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Jeg har brukt det, men ikke pga kvalme. Jeg tok det når jeg ammet storebror for de har en bivirkning og det er nemlig å produsere melk! :) så om du begynner å få melk så er det mest sannsynlig pga de :) bra du har fått i deg mat forresten :)

Fikk du postafen for å øke melken? Trodde det var afipran som ble brukt og anbefalt av nasjonalt kompetansesenter for amming? Greit å vite at begge deler funker da :)

Fikk hvertfall beskjed om å prøve det først.. Jeg har ligget rett ut nå i en uke.. Ikke kommet meg opp på beina..:( kastet opp alt av mat og drikke. Men første gang i dag jeg spiste litt uten at jeg kasta det opp med engang. Og det var virkelig godt!!!

April 2015 <3

Har tatt det noen dager. Hjelper litt på kvalmen. Men blir ufattelig trøtt. Klarer så vidt å fungere jo. Helt forferdelig. Aldri vært sånn trøtt før.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja hørt fler som blir veldig trøtte, men Jeg vil heller være trøtt enn kvalm.. Ligger bare i senga likevel her:/

April 2015 <3

Fikk hvertfall beskjed om å prøve det først.. Jeg har ligget rett ut nå i en uke.. Ikke kommet meg opp på beina..:( kastet opp alt av mat og drikke. Men første gang i dag jeg spiste litt uten at jeg kasta det opp med engang. Og det var virkelig godt!!!

April 2015 <3

Jeg hadde det akkurat likens som deg for noen uker siden. Var så ille at jeg måtte sykmelde meg.
Fikk afipran til legen, bare en liten pakke til og begynne med, - og det funka! Begynte å spise smått, men det kom seg sakte men sikkert. Og med maten kom energien også ;)

Håper du blir bedre snart ;)
God bedring!

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Så godt å høre det hjalp for deg!! Håper det hjelper for meg nå også.. For kroppen funker ikle uten å få i seg noe.. Greier så vidt å stå på beina..

April 2015 <3

Fikk du postafen for å øke melken? Trodde det var afipran som ble brukt og anbefalt av nasjonalt kompetansesenter for amming? Greit å vite at begge deler funker da :)

Du har helt rett!! Hehe.. afipran brukte jeg selvfølgelig :)

Fikk beskjed av min fastlege at det var kommet nye retningslinjer for bruk av Afipran, skal kun brukes 3-4 dager om gangen, på grunn av økende bivirkninger (spesielt nevrologiske).. Derfor ville han absolutt ikke gi meg dette. Fikk postafen, og jeg blir så utrolig trøtt av de at jeg ikke fungerer i det hele tatt.. men hjelper på kvalmen iallfall :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjempe greit at kvalmen blir borte litt. Men veldig vanskelig å jobbe med den trøttheta altså. Jobber jo i butikk i tillegg. Vurderer sterkt en tur til lege, eventuelt en sykemelding. Så mye som skjer på jobb og alt for lite folk. Så jeg blir jo ekstra sliten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp