Noen som har erfaring med prostafen? Bivirkninger og om det funker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk de på resept av legenJeg ville diskutertdet med legen![]()
Hmmm... Ingen erfaring med at det er noe særlig med bivirkninger. Men viss du ser på innlegget om ingefær så kan det alltids være en ide å prøve det først ?Fikk de på resept av legen![]()
Fra felleskatalogen:Noen som har erfaring med prostafen? Bivirkninger og om det funker?
Jeg prøvde den en uke mot kvalme. Ja det tok vekk en del av kvalmen, men jeg sov så mye på dem. Holdt på å sovne bak rattet og sovnet i kassen helt uten videre. Så jeg sa til legen at jeg ville slutte på dem. Synes det var veldig skummelt å sovne hele tiden. Var jeg hjemme å var jeg oppe max 2 timer på et døgn for å spise litt, resten av tiden sov jeg. Gikk ut over familien og slikt og. Kommer ikke til å ta det mer i graviditeten. Jeg tok en tablett morgen og en kveld. Men når det er sagt så er det ikke sikkert andre får samme bivirkning som meg.
Merk at da står BØR IKKE, står ikkje at du ikkje har lov
Sant. Dette må man føle på selv. Men hvis man holder på å sovne når man er ute å kjører så er det kansje noe å tenke på.Merk at da står BØR IKKE, står ikkje at du ikkje har lovStår og at da KAN PÅVIKE
Akkurat så eg skreiv lenger oppe![]()
Jeg er nødt til å kjøre bil. Tar over en halv time å kjøre til jobb og det går ikke buss, men det er sant det som Lindakbj sier at varsel trekant betyr ikke noe med bilkjøring å gjøre. Kun at medisinene kan gi bivirkninger som kan påvirke reaksjonsevne o.l.