bridgemamma
Forelsket i forumet
Nå har jeg gått 6 uker i kvalmehelvete, og tålmodigheten er mer enn brukt opp. I går ringte jeg legen og sa at jeg er desperat og trenger noe! Jeg fikk lov til å begynne med postafen. Det er ikke påvist skader på fosteret ved bruk av dette, men de kan visst heller ikke garantere det motsatte. Derfor står det i pakningsvedlegget at man må rådføre seg meg lege.
Jeg har lest litt inne på ulike forum og ser det er mange som bruker postafen mot kvalme, med full tillatelse fra lege. Er det noen her inne som bruker eller har brukt i tidligere svangerskap?
Jeg er helt på randen av sammenbrudd, og gårdsdagen var FANTASTISK etter jeg hadde tatt en tablett, men vil jo ikke gjør noe galt heller...
Jeg har lest litt inne på ulike forum og ser det er mange som bruker postafen mot kvalme, med full tillatelse fra lege. Er det noen her inne som bruker eller har brukt i tidligere svangerskap?
Jeg er helt på randen av sammenbrudd, og gårdsdagen var FANTASTISK etter jeg hadde tatt en tablett, men vil jo ikke gjør noe galt heller...