Postafen mor kvalme

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Kan man spise 2 om dagen til det verste er over? :yuck:

I felleskatalogen står det at det kun skal brukes hvis det er strengt nødvendig. Og at behandlingen skal være så kort som mulig, Max 50 mg per døgn, så 2 piller da :)
Ville kanskje hørt med en lege først?

Jeg tok en morgen og kveld i 3 dager når mannen var i Tyskland! Hadde aldri klart å tatt meg av jentene uten! Snakket med flere som hadde fått beskjed av lege om at de kunne ta 2 til dagen :)

Jeg tok en morgen og kveld i 3 dager når mannen var i Tyskland! Hadde aldri klart å tatt meg av jentene uten! Snakket med flere som hadde fått beskjed av lege om at de kunne ta 2 til dagen :)

har ikke noengang her geller om jeg skal være til noe som helst hjelp med kidsa og prøve å være en ok kjærste i tillegg:hungover:

nå gruer jeg meg til jobb uken som kommer!

Jeg hadde hyperemesis sist, og er rimelig kvalm denne gangen også. Jeg går på 3phenergan daglig, og har gjort det i to uker. Skal gå på det så lenge jeg må, dvs mest sannsynlig til uke 20. Legen sa jeg kunne velge om jeg ville ta tre phenergan eller tre postafen pr dag. Så det skal være trygt tror jeg. Du kan evnt sjekke med trygg mammamedisin.no, de er de som er best oppdatert.

Les på relis.no :)

Ja det er trygt.

Jeg tok 2 om dagen i 2-3 uker i strekk.
Min mor tok 100 tabletter (en hel pakke på resept) i strekk med alle barna.

Jeg hadde hypremesis i sist svangerskap og er overbevist om at jeg ikke ville overlevd uten. Frisk og fin 3 åring i dag :) Kvalm nå også, spurte legen og han mente det var best å vente litt lengre med å begynne pga celledelingen til å begynne med(?j. Han nevnte ikke det ved forrige graviditet da, mener jeg hvertfall begynte på postafen i uke 8 sist.

Tar afipran. Skeptisk, men overlever ikke uten.

Back
Topp