"Post pica"?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det mulig å få pica /dilla etter at man har født? Hi hi! :-)
Syntes det var så mange som hadde dilla på lollipop is under graviditeten, men jeg har fått skikkelig dilla på dette nå jeg.... Hi hi! :p Elsker en kald is... :-)
Det jeg hadde dilla på under graviditeten orker jeg ikke tanken på engang lenger...

Dere som hadde dilla på is under graviditeten, spiser dere like mye is nå også?

Har generelt dilla på is! Enten det er før,under eller etter graviditeten!! Mannen likedan. Vi må rett og slett begrense oss :) en gang fikk vi ikke plass til noe av middagsmaten vi adferd handlet som skulle i frysen,for vi hadde så mye is :) (har bare kombiskap da,så det er ikke så ille som det høres!) ;) Men en ting jeg merker nå etter graviditet er at jeg må ha drops tilgjengelig-får av og til et vannvittig søtsug (vært nedi nugatti-boksen et par ganger ja),og da har jeg funnet ut at det er greit å suge på en drops eller slikkepinne :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Spiste en del is i begynnelsen men har roet meg.var skikkelig matlei så jeg kunne gjerne ta meg litt jordbæris i stedet for noe skikkelig mat.litt natlei jeg og men kan ete stekte rundstykker;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi må styre unna nidar mocca melkesjokolade her i huset iallefall. Men iskaffe er lov hvis jeg føler at jeg må ha:P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ekstremt søtsug om dagen pluss veldig til appetitt ;) mye verre enn når jeg var gravid:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Søtsug her.... Må jobbe skikkelig for å la være godis, is o.l. Prøver å holde det til helgene nå, går delvis bra.

Hmm, har jeg ikke tenkt på før nå, hadde kjempe dille på friskis men har faktisk ikke spist en eneste is etter snuppa ble født...

❤❤❤

Ingen diller nå lenger. De forsvant med svangerskapet. Men har ufattelig lyst på risengrynsgrøt og et glass melk :p Men de har nok noe med at jeg ikke kan spise/drikke melk.

Alt søtt og elsker potetskruer nå.. Har ikke spist det på mange år... Nå har jeg helt dilla

Back
Topp