Post-it!!!

Stinius

Gift med forumet
Et lite bilderas fra min produksjon av post-it-blokker. Skal selge disse på ei messe om et par uker. Hva syns dere jeg kan ta?

Knallfine!!!! Hva koster de post itene da? Ta prisen for den, og 50 kr for arbeide eller noe? Aner ikke jeg..
men RÅFINE var de!

WOw, hvordan lager du sånne da? [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Tusen takk jenter. Egentlig veldig enkelt å lage. Kan fikse en tutorial om dere vil. Men et lite krav er jo å ha bind it all i hus... hehe.

Tenkte å senge de for 75,- Hva tror dere?

Kjempe lekre[:D]

De var jo kjempefine[:)]

kjempefine!! hvor store? post it store? ville ikke tatt mer enn 50,- -lettere å selge da

ORIGINAL: Fever

kjempefine!! hvor store? post it store? ville ikke tatt mer enn 50,- -lettere å selge da

Arket utenpå er 8,5 x 10cm. Tar jo en del tid å lage de samt vaier og blokk koster litt...

ORIGINAL: Stinius

Tusen takk jenter. Egentlig veldig enkelt å lage. Kan fikse en tutorial om dere vil. Men et lite krav er jo å ha bind it all i hus... hehe.

Kan de ikke lages uten bind it all da?

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Stinius

Kan de ikke lages uten bind it all da?

Da må de lages på en helt annen måte. Og dette tar bare sabla laaang tid!

tror kanskje e hadde tatt 65kr for dei eller 70kr, da føle folk d ikke e så dyrt om du skjønna. Men dei var nydelige[:)]
Ta det du føler e best, det du evt kan gjør hvis folk syns d e så dyrt e å gi dei tilbud[:)]

Back
Topp