Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er mitt andre svangerskap også, og jeg er helt enig at det virker så nytt og uvant. HeheTusen takkl alle sammen =) Selvom dette er mitt andre svangerskap føles alt veldig nytt og uvant man glemmer vist veldig fort!
I mitt forje svangerskap var jeg veldig dårlig. det eneste jeg har ,merket nå er at jeg må opp og tisse på\ natten og at jeg er litt småuggen om morningen... men jeg har fortsatt matlyst =)
Flere som er andregangs mødre?
Dette er mitt andre svangerskap også, og jeg er helt enig at det virker så nytt og uvant. Hehe
Han er 15 mnd. Jeg føler jeg husker mye fra sist svangerskap, men på en annen måte gjør jeg ikke det heller. Rart! jeg MÅTTE ha kjøkkenpapir å tygge på hele svangerskapet, hahahaahhvor gammel er ditt første barn? jeg syns det er så rart, men jeg husker liksom ikke så mye av svangerskapet mitt merker jeg. eneste som har bitt seg fast fra første trimester var at jeg ikke spiste annet enn pæreis fra diplomis i mange uker nå er alt så andeledes. Er jo ikke s¨lenge siden syns jeg
Hehe litt morsomt med disse hormonendringene våresman blir jo helt skrullete jeg hadde ingen misstanker om at jeg var gravid helt til torsdag, da jeg ut av det blå kjefter på sambo fordi han tygde tyggis og det luktet så vondt at jeg ble kvalm! da slo tanken meg at jeg burde ta en test for det er ikke normalt og bli kvalm av og lukte tyggis med mintsmak altså hehe
Gratulerer med nr 2 Dette er også min nr 2, sambos første.
3 år siden storebror kom til verden så rart å være her igjen..