Positivt svar på symptomfri UVI

s_91

Flørter med forumet
Novemberlykke 2020
Hei. Hos legen sendte de urinprøve til dyrking for å se etter bakterier. Fått svar nå på at det var positiv og at det ser ut som jeg har urinveisinfeksjon uten symptom..
Men i meldinga sto det også at jeg skulle levere en ny prøve for å dobbeltsjekke.

Når jeg leverte prøva var det ikke med morgenurin, for jeg glemte helt at jeg måtte ha det med.. er det mulig det blir "falsk" positivt svar ?

Blir litt bekymra for dette her
 
Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke det kan gi falskt positivt svar.. Jeg jobber på sykehjem og vi tar urinprøver som ikke er morgenurin, når vi skal sjekke om det er utslag på urinveisinfeksjon. Men jeg vet ikke altså.. Dette er bare min synsing..
 
Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke det kan gi falskt positivt svar.. Jeg jobber på sykehjem og vi tar urinprøver som ikke er morgenurin, når vi skal sjekke om det er utslag på urinveisinfeksjon. Men jeg vet ikke altså.. Dette er bare min synsing..


Takk for svar. Jeg har ikkje peiling.. Dette er ikke vanlig prøve, da den blir sendt til dyrking. Får håpe på negativt svar på neste. :)
 
Det er veldig vanlig at hvis du er plaget med å få uvi fra før, så vil symptomene forsvinne over tid. Det er også vanlig at gravide får symptomfri uvi.

Eg er veldig plaget fra eg var liten av, så eg merker det ikkje før eg får nyrebekken betennelse. Men eg trudde eg hadde fått det no, og leverte inn ein prøve. Den slo ut positiv og eg fekk medisiner, men så ringte dei etter ei uke, då kom den tilbake negativt fra dyrking selv om lege kontoret fikk positivt svar. :wtf:
 
Det er veldig vanlig at hvis du er plaget med å få uvi fra før, så vil symptomene forsvinne over tid. Det er også vanlig at gravide får symptomfri uvi.

Eg er veldig plaget fra eg var liten av, så eg merker det ikkje før eg får nyrebekken betennelse. Men eg trudde eg hadde fått det no, og leverte inn ein prøve. Den slo ut positiv og eg fekk medisiner, men så ringte dei etter ei uke, då kom den tilbake negativt fra dyrking selv om lege kontoret fikk positivt svar. :wtf:
Jøss, det var jo litt rart? Kanskje sende inn ei ny prøve??

Er det ny rutine det å sende inn urin til dyrking? Kan ikke huske jeg gjorde det for tre år siden
 
Jeg tror kanskje dette også var på mine blodprøver. Men jeg tenkte at hvis noe var galt med prøvene ville legen kontakte meg nærmere? Jeg forstår jo ingenting av den rapporten annet enn påvist/ikke påvist. Hva de sjekker forstår jeg ikke bæret av. Skal man altså ta dette opp selv for å spørre om hver minste ting?
 
Hender at det er forureiningar i urinprøvane. Td dersom ein tek fyrste urinen som kjem, er unøyaktig med hygienen før prøvetaking etc. Kan vere dei då får dyrka kun blandingsflora og ynskjer ein kontrollprøve?

Uvi utan symptom er dessverre ikkje så uvanleg. Og er vel også derfor me bør ta med prøve til alle kontrollar. Men trur ikkje eg ville bekymra meg så veldig. Tek dei ny prøve og finn noko der, veit dei også kva behandling du bør ha :)
 
Jøss, det var jo litt rart? Kanskje sende inn ei ny prøve??

Er det ny rutine det å sende inn urin til dyrking? Kan ikke huske jeg gjorde det for tre år siden

Dei meinte det ikkje var nødvendig med ein ny prøve siden eg skal til jordmor på tirsdag, og må ha med ein då.

Eg har heller aldri opplevd at dei har sendt til dyrking før. Dei spurte om dei kunne få sende den, så eg sa ja
 
Dei meinte det ikkje var nødvendig med ein ny prøve siden eg skal til jordmor på tirsdag, og må ha med ein då.

Eg har heller aldri opplevd at dei har sendt til dyrking før. Dei spurte om dei kunne få sende den, så eg sa ja
Meinar det er vanleg å sende til dyrking dersom ein får utslag på urinstix. Viktig å sjekke kva bakteriar det er i urinen slik at ein veit sikkert kva type antibiotika ein skal behandla med. Har blitt sendt til dyrking kvar gang eg har hatt teikn på UVI eller utslag på stix.
 
Back
Topp