Positivt om KK

Gullis!

Elsker forumet
Var hos en vikarjordmor som også jobber på KK i dag, og måtte bare spørre hvordan det er der om dagen og har vært i sommer. Storken har ikke vært stengt-slik at man har kunnet og kan føde begge steder. Det har vært rolig og greit på barsel-noe travelt akkurat på fødestuene enkelte dager-spes helg. Men var absolutt ingenting å frykte sa hun. Kanskje fødende sitter med andre erfaringer, men jeg ble positivt innstilt. Nå gleder jeg meg sånn til den fantastiske opplevelsen igjen, ingenting kan måle seg med det man får være med på. Og ikke minst-verdens aller fineste premie☺️☺️

Var hos en vikarjordmor som også jobber på KK i dag, og måtte bare spørre hvordan det er der om dagen og har vært i sommer. Storken har ikke vært stengt-slik at man har kunnet og kan føde begge steder. Det har vært rolig og greit på barsel-noe travelt akkurat på fødestuene enkelte dager-spes helg. Men var absolutt ingenting å frykte sa hun. Kanskje fødende sitter med andre erfaringer, men jeg ble positivt innstilt. Nå gleder jeg meg sånn til den fantastiske opplevelsen igjen, ingenting kan måle seg med det man får være med på. Og ikke minst-verdens aller fineste premie☺️☺️
Flott meld å lese❤️

Jeg kan skrive under på at å føde på KK når har vært HELT fantastisk! :-) over all forventning! ❤️
Vi har vært her siden mandag, har familierom og full oppbakking! Alle har så god tid til oss, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølgingen ☺️

Hele fødselshistorien ligger under "endelig kom han❤️" tråden om du vil lese☺️

Lykke til!

Jeg kan skrive under på at å føde på KK når har vært HELT fantastisk! :) over all forventning! ❤️
Vi har vært her siden mandag, har familierom og full oppbakking! Alle har så god tid til oss, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølgingen ☺️

Hele fødselshistorien ligger under "endelig kom han❤️" tråden om du vil lese☺️

Lykke til!

Så bra!!! Jeg har lest historien din, nydelig! Jeg har blandede følelser etter to fødsler der oppe, men nå er jeg ved godt mot☺️ gratulerer så mye igjen:Heartred

Så bra!!! Jeg har lest historien din, nydelig! Jeg har blandede følelser etter to fødsler der oppe, men nå er jeg ved godt mot☺️ gratulerer så mye igjen:Heartred

Tusen takl ☺️ vi er klare for å reise hjem i dag, men hadde fått vært lenger om vi ville! :-)

De er super flinke på kk. Jeg var litt skeptisk først. Siden jeg har vert på kk før og etter det vert på Stord (som er helt annerledes) Men vi ble satt igang på kk. Fødestuene var litt fulle. Eller de var ikke fulle, men de hadde bare nok folk til 8 av fødestuende da vi var der. Og de blir brukt. Så her var de litt skeptisk først til å gi meg en modningstabelett på kvelden siden mine fødsler har gått kjapt. Men så ble det ledig, og da var det ingen problem. Jeg var overrasket over all den oppfølgingen vi fikk under fødsel. Nå hadde jo jeg et risikosvangerskap så måtte jo overvåkes, men likevel. De var rolige og behagelige. Det som var dumt var at etter fødselen, type halv 6 ble min mann sendt på dør. Og vi bor ikke i Bergen en gang. Og da hadde ikke noen av oss sovet noe særlig på flere dager. Det syns jeg var litt dumt, og litt skummelt med tanke på lang vei hjem og han måtte kjøre. Men gikk no det også. De sa det var fullt på barsel. Men snakket med ei som fødde ret etter meg på natten og de fikk familierom. Så de har nok de til de som trenger det mest. Vi hadde ikke brukt for det egentlig. Og syns at de bør være forbeholdt førstegangsfødende eller de som har mest behov. På barsel var de kjempe greie og flinke. Hjalp oss hele tiden om det var noe. Og fikk ikke følelsen av at de var underbemannet i det hele tatt. Og besøk fikk vi også ha på dagligstuen, og jordmødrene tok seg til og med tid til å snakke litt med de stolte søsknene som kom. Vi hørte fra en jordmor selv at storken var stengt, men kanskje den ikke var det? Ikke det at vi kunne vert der uansett. Jeg ble igjen overrasket over at de ikke forventet at vi skulle dra hjem tidlig. Og at de heller ønsket å ha meg og mini der en ekstra dag. Jeg ville først hjem dagen etter, men valgte å bli en ekstra dag pga at jeg var så positivt overrasket selv. Så vi reiste hjem etter to dager. Og da var de så snill og gjorde seg ferdig med våre prøver og tester først av alle. Slik at vi var klar når min kjære og barna kom for å hente oss. Så ingen trenger å kvi seg til å føde på kk.

KK har vert helt fantastiske!:Heartred! Vi var der fra mandag til lørdag og var så heldige å få familierom hele oppholdet! Alle har vært så god hjelp, kunne virkelig ikke fått en bedre start som førstegangs fødende!

Gutten min har ikke villet tatt pupp (problem med gaping og suging som førte til vektnedgang) og jeg jobber fortsatt for hver dag! De har virkelig hjulpet med rutiner på måltid, pumping og øve litt på å få han til brystet hver for hver gang. Dette førte til at eg følte meg veldig trygg på å reise hjem lørdagen.

Nå virker det som han skjønner mer og mer sammenheng mellom pupp og mat, og jeg kunne virkelig ikkje sett for meg at ting skulle gått så bra uten denne gode hjelpen!! Alle som jobber der fortjener virkelig all skryt de kan få! Veldig ufortjent dårlig rykte etter min mening, desto mer viktig er det å få ut de positive opplevelsene! :)

Ikke bekymre dere for å føde på KK! De vil de beste for deg og barnet både på fødestuene og barsel!:Heartred

Back
Topp