Positivitetstråden!

Haha, tyyypisk småbarnspost:) fint vær! Da må vi... vaske klær:) her satser jeg på å få hengt ut fulle klessnorer før ettermiddagssolen kommer på altanen :)
Jaaaah:hilarious::hilarious::hilarious: jeg ELSKER duften av luft-tørkede klær:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: klærne føles liksom så mye renere ut da:hilarious::hilarious: åååh , så deilig!:) her fikk vi altså bare en dag med sommer :rolleyes:

Jeg er så heldig ! Er sammen med drømmemannen som jeg elsker såå mye og vi skal få baby!! Altså finnes det større lykke enn det? I dag har jeg skikkelig kjendt på hvor godt jeg har det[emoji4] savner mannen som er i Nordsjøen, gleder meg til han kommer hjem og vi skal på oul noen dager senere [emoji173]️

Jeg er så heldig ! Er sammen med drømmemannen som jeg elsker såå mye og vi skal få baby!! Altså finnes det større lykke enn det? I dag har jeg skikkelig kjendt på hvor godt jeg har det[emoji4] savner mannen som er i Nordsjøen, gleder meg til han kommer hjem og vi skal på oul noen dager senere [emoji173]️

Hehe du har gode hormoner om dagen ;) heldig du. Det er deilig å ha det godt!

Hehe du har gode hormoner om dagen ;) heldig du. Det er deilig å ha det godt!

Jepp [emoji23][emoji23] helt over styr! Men vil ikke klage heller, føles fantastisk [emoji87] helt til jeg blir lei meg for noe, da snur det fort

Som jeg elsker AC inne akkurat nå:D Smelter bort ute i skyggen, så er for det meste inne:)

Ja, hvis du flytter er du i alle fall sikker på at det blir en god sommer der du bor nå hvert år etter at du er borte :p
Ja det er akkurat det som kommer til å skje !!!:hilarious::hilarious::hilarious: sånn er der når vi drar på ferie,da kommer godværet hit å vi sitter på camping å fryser:hilarious:

Er så GLAD for at jeg ikke var så kvalm i helgen, at jeg klarte å være ute med ungene, tur i båten alle 3 dagene, gå i butikker, nyte siste varmen (for i dag er det kald nordavind), kvalitetstid med mannen på kvelden - holdt meg våken LENGE, orket jo det når jeg ikke var kvalm :Heartred

Så får det heller være prisen å betale at jeg er elendig igjen i dag.

Det gir seg vel snart! 15+0 i dag

Er så GLAD for at jeg ikke var så kvalm i helgen, at jeg klarte å være ute med ungene, tur i båten alle 3 dagene, gå i butikker, nyte siste varmen (for i dag er det kald nordavind), kvalitetstid med mannen på kvelden - holdt meg våken LENGE, orket jo det når jeg ikke var kvalm :Heartred

Så får det heller være prisen å betale at jeg er elendig igjen i dag.

Det gir seg vel snart! 15+0 i dag

Så kjekt du fikk en fin helg! Håper det gir seg snart.. utrolig kjedelig å være dårlig..

Jeg er så glad for familien min[emoji173]

Back
Topp