Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad for 4 STORE å gode nyheter på bare 2 dager!!!!!!![]()
Blir jo nysgjerrig 
HahhaaaaOg det var alt du ville dele?Blir jo nysgjerrig
![]()

ultralyd-datoen kom i boks, tidligere time enn forventet,dagen FØR skoleferien starter tilogmed så slipper barnevakt til 4 stk
åsså kom 2 søknader i boks i forhold til farsbidrag på 3 eldste, som har vært ett evig kapittel , å samtale med sjefa igår om at min turnus er "lovet bort" siden både jeg å hun nesten forventet en sykemelding,men alikevell får jeg plukke ut de vaktene som passer meg i forhold til barnepassHahhaaaaultralyd-datoen kom i boks, tidligere time enn forventet,dagen FØR skoleferien starter tilogmed så slipper barnevakt til 4 stk
åsså kom 2 søknader i boks i forhold til farsbidrag på 3 eldste, som har vært ett evig kapittel , å samtale med sjefa igår om at min turnus er "lovet bort" siden både jeg å hun nesten forventet en sykemelding,men alikevell får jeg plukke ut de vaktene som passer meg i forhold til barnepass
veldig godt å få lettet litt på skuldrene
![]()
Ja nå har jeg ingen grunn til å deppe på noen dagerSå utrolig deilig![]()

Må for guds skyld ikke glemme å glede meg over VÆRET da!!!idag er det soooooool,å varme nok til å ha på seg t-skjorte
![]()

Jeg har helt glemt hvor syyyyyykt deilig dette erSå deilig for degVi har fortsatt naken vær
![]()
fader dere er heldige !!!
Jeg har helt glemt hvor syyyyyykt deilig dette erfader dere er heldige !!!
her vaskes det klær og alt annet som kan vaskes å henges ut til tørk til den store gullmedalje
![]()
Haha, tyyypisk småbarnspostJeg har helt glemt hvor syyyyyykt deilig dette erfader dere er heldige !!!
her vaskes det klær og alt annet som kan vaskes å henges ut til tørk til den store gullmedalje
![]()