Positivitetstråd :)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Det er mange jenter her som synes denne første tiden er kjempeskummel, deriblant meg..
Av erfaring får man på nett høre mer om de gangene det går dårlig, enn de gangene det går bra.
Derfor tenkte jeg vi kunne ha en positivitetstråd her inne, hvor man kan dele gode erfaringer, gode erfaringer fra andre, gode statistikker osv :)

Tanken er da å gå inn på denne tråden å lese når frykten sniker, så man kan prøve å fokusere på det positive istede. For stort sett så går det jo bra!:)

Så jeg oppfordrer alle som har noe å bidra med å skrive i denne tråden, så kan vi med frykten forhåpentligvis drukne i positive opplevelser istede :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Alt kan skje!
Jeg er en av de som strever med å bli gravid.. Har blitt fortalt at jeg ikke KAN bli gravid..
Men etter noen nedturer, så ble jeg mamma til verdens beste gutt som nå straks blir 4 år! :) (ved hjelp av hormonkur)

Etter vi fikk han har vi strevd igjen.. Men nå tar jeg en dag om gangen og håper dette går bra! Lege og gyn tar meg seriøst og har satt meg på medisiner og gitt meg sykemelding - får bare ta tiden til hjelp.. Foreløpig er jeg ganske rolig.. Skal ned å ta en ny hcg prøve i morgen for å se at det stiger...

Jeg håper jeg får være her til januar!

Back
Topp