Positivitetstråd!

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
tror vi må fram med denne igjen jeg!
  • jeg har lyst til å gråte pgr smertene, og at jeg derfor ikke får gjort noen ting, MEN jeg skal glede meg over at vi til syvende og sist har d bra[:D]
  • jeg skjemmes av å ha tatt i mot besøk når d ser forferdelig ut, men jeg gleder meg over at da har jeg iallefall vært sosial[:D]
  • jeg blir så oppgitt over at sambo ikke holder (mine) mål, men jeg er glad for at han er positiv og tåler at jeg er sytete og sur på ham[8D]

vil dere snu noe negativt til positivt i kveld?

edit: mener ikke at noen av dere er sytet altså! jeg merker bare at jeg selv skulle ha syta hele verden full[8D]

uff, følte meg litt truffen av den derre ja!!![8D] var ikke mye positivt med mitt innlegg som akkuratt kom ut.. hehe.

Positivt er jo at på mandag er jeg 34 uker og snart så bor jeg i bergen igjen! Gleder meg til det!![:D]

hehe, den var ikke til noen her[8D] så editerte hovedinnlegget etterpå[;)]
vi er jo mange med forskjellige plager og vondter, så tenkte bare at vi kunne prøve å finne d positive i d negative bare[:)]

Litt sur pga været er så dritt, og eg absolutt burde vore ute og bevegd meg litt pga ryggen ha gått i lås..
Låg nok litt for lenge idag.
Men så er eg så lur at eg blir heller sittande her framfor pc'en, sånn at eg er sikker på at ryggen blir kjempebra [:)]
Haha..
Godt eg ser sjølv kor teit eg er!
Men ikkje søren om eg orkar ut no.. Det snør jo!! Hallo! Det var jo vår..
Men, for å bruke tråden til den man skulle..

NO SKAL EG OG Knøtten ta ein liten svingom til "Sommar i hekken" av Vamp! Hahaha!!!

GOD FREDAG, jenter! [:)]

Er så positiv at det bobler over her jeg, hehe.[:D][:D][:D]

Back
Topp