Qvini
Glad i forumet
Synes det har vært mye kjipe historier her inne på forumet de siste dagene, og med veldig gode grunner!!
Men tenkte å lyse opp dagene våres litt
vi er GRAVIDE jenter!! Vi har en liten en som vokser inni magene våres! Og det er fantastisk! Å vi skal nyte!! Og vi fortjener det virkelig alle sammen!! - hurra for det!!! 
Idag når jeg var på jobb var det to førskolejenter som kom bort til meg å spurte om jeg hadde baby i magen! Svarte nei siden jeg synes det er i det tidligste lage at de vet det! Men spurte de samtidig om det hadde vært kos viss jeg hadde! Å da fikk jeg til svar jaaaaaaa, for da kan vi kose med babyen i magen!!
Å selv om ikke barna vet det merker jeg at de tar seg til magen på meg, rart og merkelig kanskje de har en sjette sans!!
Nyt dagen damer!! Dere er gravide
Men tenkte å lyse opp dagene våres litt
Idag når jeg var på jobb var det to førskolejenter som kom bort til meg å spurte om jeg hadde baby i magen! Svarte nei siden jeg synes det er i det tidligste lage at de vet det! Men spurte de samtidig om det hadde vært kos viss jeg hadde! Å da fikk jeg til svar jaaaaaaa, for da kan vi kose med babyen i magen!!
Å selv om ikke barna vet det merker jeg at de tar seg til magen på meg, rart og merkelig kanskje de har en sjette sans!!
Nyt dagen damer!! Dere er gravide