Positivitet:D

Qvini

Glad i forumet
Synes det har vært mye kjipe historier her inne på forumet de siste dagene, og med veldig gode grunner!!

Men tenkte å lyse opp dagene våres litt :D vi er GRAVIDE jenter!! Vi har en liten en som vokser inni magene våres! Og det er fantastisk! Å vi skal nyte!! Og vi fortjener det virkelig alle sammen!! - hurra for det!!! :)

Idag når jeg var på jobb var det to førskolejenter som kom bort til meg å spurte om jeg hadde baby i magen! Svarte nei siden jeg synes det er i det tidligste lage at de vet det! Men spurte de samtidig om det hadde vært kos viss jeg hadde! Å da fikk jeg til svar jaaaaaaa, for da kan vi kose med babyen i magen!!
Å selv om ikke barna vet det merker jeg at de tar seg til magen på meg, rart og merkelig kanskje de har en sjette sans!!

Nyt dagen damer!! Dere er gravide ❤️

Helt enig med deg og flott at du skriver det!:) skrev et lignende innlegg for en stund siden jeg også.
Kjempeviktig å kose seg med graviditeten og dens forskjellige faser.:)
Vi kan ikke ta alle sorger på forskudd, og vi kan heller aldri forsikre oss om at alt vil gå bra, så det beste er å ha det bra og nyte tiden som skal forberede oss til å bli mødre.:)

Jeg klarer endelig å slappe av <3 nyter forumet som jeg ikke har orket å vært innpå på grunn av de negative tankene mine, deilig å tørre å være glad for lille bamsemumsen min <3

Det er helt utrolig fantastisk det som skjer i magene våre for tiden :D

Det var fint skrivd!og ja,hurra!Det er jo fantastisk:D Har enda stunder hvor det føles uvirkelig,men gleden og spenningen øker hver dag♡ Jeg er kjempeglad på deres vegner alle sammen,vi er jaggu m heldige som får oppleve dette♡:D

Tror faktisk at enkelte barn har en sjette sans jeg:-) har blitt spurt to ganger av samme barn på jobb, omjeg har baby i magen.. Og i tillegg av en gutt i mine barns barnehage:-) sier som deg, nei, men at hvis det blir en baby inni magen så skal jeg si ifra;-)

Ellers har jeg senket skuldrene litt nå, var på ul på tirsdag og fikk se en liten spire på 5,6 mm og et utydelig hjerte. Fikk komme tilbake i går (fredag), og da var bøllefrøet vokst til 9,5 mm og vi så kjempetydelige hjerteslag:-) skal tilbake om 9 dager, og så 14 dager etter det igjen:-D deilig å bli fulgt så tett opp etter to SA etter jul, og et par før mine to friske:-)

Tror faktisk at enkelte barn har en sjette sans jeg:-) har blitt spurt to ganger av samme barn på jobb, omjeg har baby i magen.. Og i tillegg av en gutt i mine barns barnehage:-) sier som deg, nei, men at hvis det blir en baby inni magen så skal jeg si ifra;-)

Ellers har jeg senket skuldrene litt nå, var på ul på tirsdag og fikk se en liten spire på 5,6 mm og et utydelig hjerte. Fikk komme tilbake i går (fredag), og da var bøllefrøet vokst til 9,5 mm og vi så kjempetydelige hjerteslag:-) skal tilbake om 9 dager, og så 14 dager etter det igjen:-D deilig å bli fulgt så tett opp etter to SA etter jul, og et par før mine to friske:-)

Det tror jeg også!
Han bonusgutten her er grunnen til at jeg tok test denne gangen :P

Åååh så deilig å høre! Har tenkt på hvordan det går med deg! :D

Vi har jo fått det bevist da han har fortalt oss at mamman hans var gravid når hun nettopp ble gravid liksom, snakk om før hun viste det selv.

Han var så påståelig en gang at lilllebroren til en kompis av han hadde spy sjuka igjennomei helg. Søndagen spydde gutten plutselig.

Og når jeg mistet i Jula i uke 5, snakket han om at lillebror kom til å dø, vi trodde først han mente lillebror i magen til mamman men i etter tid har han sagt det var i magen min...

Så jeg tror virkelig han har den sjette sansen for ting, bare spent på om han har rett med henhold til lillesøster i magen liksom :P

Back
Topp