Positive ting med svangerskap i november

  • Trådstarter ☆mummi mamma☆
  • Opprettet

☆mummi mamma☆

Guest
Lurer på hva som er positivt forhold til andre mnd. ble laget en slik tråd på et annet forum og synes den var morsom
 
Du mener vel kanskje med termin i november? :)
Da tenker jeg at det må være positivt, siden til sommeren igjen, så har den lille noen mnd på seg, og har litt mer glede av å være ute? Utforske og kose seg!
Så er det kanskje litt deilig å tenke på at; er det skikkelig ruskevær, så har du faktisk en meget god grunn til å droppe den trilleturen :p
 
Du mener vel kanskje med termin i november? :)
Da tenker jeg at det må være positivt, siden til sommeren igjen, så har den lille noen mnd på seg, og har litt mer glede av å være ute? Utforske og kose seg!
Så er det kanskje litt deilig å tenke på at; er det skikkelig ruskevær, så har du faktisk en meget god grunn til å droppe den trilleturen :p
Ja, skrev feil. Så flaut :oops:
 
Du mener vel kanskje med termin i november? :)
Da tenker jeg at det må være positivt, siden til sommeren igjen, så har den lille noen mnd på seg, og har litt mer glede av å være ute? Utforske og kose seg!
Så er det kanskje litt deilig å tenke på at; er det skikkelig ruskevær, så har du faktisk en meget god grunn til å droppe den trilleturen :p

Sniker fra juli her, men min første er født 10 nov, og du har helt rett med tanke på sommeren. Det bare elsket han, og satt i plaskebasseng så mye han kunne ;) og man kan nyte vinteren inne uten å stresse og ha dårlig samvittighet for å ikke "finne på noe" med baby :)
 
Positive er å ikke gå høy gravid på det varmeste. Og slipper baby med heteslag osv. Dette ble skrevet på ett annet forum
 
Jeg har 2mai babyer fra før. Og det er fint det, men de to årene har sommeren vært varm, og jeg syns det da var vanskelig å kle babyen. Siden de ikke regulerer kropps temperaturen selv må man liksom passe på at de ikke har for mye klær/tepper men ikke for lite heller. At de får i seg nok væske. Og lufte huden full av svetteutslett!
Nå vet jeg ikke hvordan det er med november, men ser for meg at å tilbringe vinteren inne med fyr i ovnen og baby kos må være topp:) Også er de såpass store og rustet når våren/sommeren kommer at det går ann å finne på litt annet enn å sitte med puppen ute ;)
 
Slipper stooor mage midt på sommeren. Nr 2 var født i august. Aldri mer sa jeg til gubben etter det.
 
Tenk å få ha en helt fersk liten baby på julaften da og med al julekosen som høyet til på forhånd! Det gleder jeg meg masse til!
 
Tenk å få ha en helt fersk liten baby på julaften da og med al julekosen som høyet til på forhånd! Det gleder jeg meg masse til!
Haha, jada, stavekontroll på telefon er en fin ting ;-)
... og med ALL julekosen som HØRER til på forhånd...

Må bli flinkere til å lese igjennom hva jeg skriver tror jeg :p
 
Nå ble jeg litt nysgjerrig på størrelsene til babyen. Vokser de ut av 50 fort?
Det er veeeldig individuelt tenker jeg!
Min lille har aldri brukt 50 ;) Var 53 cm når han var født, så var str 56 i 3 uker, så var det over på 62..
Men der er jo noen som er små, og vokser seint også da! Men vil tro de aller fleste vokser ut av str 50 relativt fort!
 
Tenk å få ha en helt fersk liten baby på julaften da og med al julekosen som høyet til på forhånd! Det gleder jeg meg masse til!
Åja! Det blir godt! Gleder meg til babykos!
 
Strikkegal som jeg er så er det fint å få vinterbaby, da kan babyen bruke hjemmestrikk fra dag en.
Så har vi passelig søte mager i sommer :)
Så tenker jeg at vi får masse Dvitamin av sommersolen, om det endelig blir sommer i år vel å merke
 
Dette var en koselig tråd! :D
 
Det meste er vel nevnt allerede, men gleder meg til å feire jul med ny baby:)
Deilig å slippe å gå høygravid i sommervarmen!
Permisjon hele neste sommer:)
 
Back
Topp