Positive tester - stemmer de alltid ?

2 Happy Feet

Forelsket i forumet
Hei, eg skjønner ikkje heilt dette her. Eg hadde ein blødning den 3 mars. EL (trudde eg) den 17 Mars, og i dag den 21 mars sitter eg her med 3 heilt ulike typer positive [:D][:D][:D] graviditets tester. Det er ikkje noen tvil ein gang at de er positive.. for de er er kjempetydelige, både den digitale og de to andre. .
 
 
 
Ja enig med apple[:D] tror jeg sniker meg fra og sier gratulerer med spiren[;)]
 
[:)] Ok, er ikkje akkurat vant med positiv test [:)] Det tar vell ei stund å venne seg til det. Tusen takk for svar. 
 
Grattis med spiren, 3 tester kan ikke ta feil. Kan hende du er lengre på vei enn du tror...
 
ORIGINAL: LilleMy32

Grattis med spiren, 3 tester kan ikke ta feil. Kan hende du er lengre på vei enn du tror...

Det kan hende... skal bestille legetime. Men uansett det er berre så herlig etter nesten 2 år.
Eg veit ikkje kor langt på veg eg er, så eg tar utgangspunkt i siste "blødning".
 
Uansett hvor langt du er på vei vil jeg ønske deg lykke til videre [:D]
Klem fra LilleMy32
 
Du er neppe gravid etter en EL 17. mars i alle fall, det er jo bare 4 dager siden? Det tar somregel minst 10 dager før gravidtetstester slår ut, og da somregel meget svakt. Så, du er nok lenger på vei enn du tror, muligens var det ikke mens den siste blødningen din?
 
Uansett: GRATULERER! 3 tester tar ikke feil. Du er gravid. Men ikke fra en el 17. mars.
 
Eg begynte seriøst å lure egentlig. Så eg er gravid altså, og blødningen 3 mars var ikkje en mens men bare ein blødning, og EL var noe annet ?
Nei no er eg forvirra gitt. Men eg blødde jo, og når en er gravid skal ein vll ikkje blø eller ???
 
ORIGINAL: blossom83

Gratulerer så masse:)
 
Gratulerer så mye!!
 
GRATULERER SÅ MYE! OG LYKKE TIL I SVANGERSKAPET. KOS DEG. 
 
ORIGINAL: Baby klar..

gratulerer[:D]
 
Gratulerer!![:D]
 
GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE[:)][:)][:)] ååå så deilgi med positive tester[:)][:)][:)] Missunnelig [:)][:)] NYYYT syne av dem (og del de gjerne med oss (bilde) hihi... sånt vi elsker å se :D iallefall jeg.
 
Stor lykke til klem
 
Ja enig med apple tror jeg sniker meg fra og sier gratulerer med spiren
 
Gratulerer så mye med spiren i magen[:D]
 
Back
Topp