Positiv?

Rockemamma88

Flørter med forumet
blir snart tullete her, bare meg som ser strek? Typen ser ingenting, jeg ser en meeeget svak, nesten usynlig skyggestrek

Vedlegg

• 109561CC-3A97-4F30-836A-AD3BAE2A60DB.jpeg
    109561CC-3A97-4F30-836A-AD3BAE2A60DB.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 83
Jeg ser! Krysser fingrene for at den blir sterkere! :happy:

Samme her. Jeg ser også! Men den må bli litt mer rosa/tydelig for å kunne avgjøre at det helt sikkert ikke er en skyggestrek. Satser på at du får sterkere test snart.
Hvor mange dpo er du?

Jeg ønsker ikke en sterkere strek jeg er sikkert så grusom som sier dette, men har vært så forsiktig og alt. Vet at dere er så flinke til å tyde tester her inne og den var helt lik forrige gang i 2018.

Vet at mange her på forumet ønsker veldig, så sikkert helt feil forum å poste i. Ønsker ikke såre noen, men følelsene raser her

Jeg ønsker ikke en sterkere strek jeg er sikkert så grusom som sier dette, men har vært så forsiktig og alt. Vet at dere er så flinke til å tyde tester her inne og den var helt lik forrige gang i 2018.

Vet at mange her på forumet ønsker veldig, så sikkert helt feil forum å poste i. Ønsker ikke såre noen, men følelsene raser her

Da får vi heller håpe det motsatte. Det er lov å ikke ønske en graviditet også selv om det er mange som ønsker å bli gravide!
Som sagt - denne sier ikke soleklart gravid helt enda :)

Jeg ser!
Men det kan like godt være en skygge, altså. :)
Vet du noe om hvor lenge siden det evt må ha skjedd?

Og, det er helt lov til å håpe på man ikke er gravid også ❤️ Du er ikke grusom for det. :)

Jeg ser også streken, kan jo være skyggestrek. Hvis det er babyplan sin så får jeg ofte skygge på de

Back
Topp