Positiv?

Er den positiv?

  • Ja

  • Nei


Results are only viewable after voting.

LivetsHemmelighet

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2022
Heisann og gratulerer til dere som er her inne :)

jeg popper bare innom i håp om å få litt hjelp her.. jeg er en teste tøs deluxe om jeg kan kalle meg selv det :smiley-angelic006
(Grunnen er for at jeg har hatt spiral i 6 år uten mens, ja i 6 år :smiley-angelic006)

nå fikk jeg endelig fjernet den rundt 6 oktober, fikk satt p-sprøyte rett etterpå og hoppet selvfølgelig på stanga så kjapt som mulig i og med at legen ikke sa noe om det :smiley-ashamed005 men har jo lest i ettertid nå at man bør ta sprøyta 1 uke FØR uttak av spiral.. så da er jeg tilbake med å være teste tøs da..

Har fortsatt ikke hatt mensen selvfølgelig ikke, men hadde en liten blødning 10 oktober.

Bildet med de 5 testene (ja 5 :laughing002) er fra 15 oktober, den andre er fra nå inatt 19 oktober.. regner med det er VELDIG tidlig om det er strek der..

Men ja, det jeg må ha hjelp til; er hjernen og synet mitt så «redd» for å være gravid at jeg ser syner? :schocked028:schocked028
Og hvis ikke, hvor langt er jeg evt på vei og kan satse på en bedre test enn ebay test?
:whacky024
 

Vedlegg

  • 834F8467-229E-4C01-A1E0-ACD1E06DE0E6.jpeg
    834F8467-229E-4C01-A1E0-ACD1E06DE0E6.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 119
  • C0AAE6F2-BAE9-4986-AC8E-D2EBDA9294F9.jpeg
    C0AAE6F2-BAE9-4986-AC8E-D2EBDA9294F9.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 118
Hei! :)

Jeg har ikke erfaring med disse testene, men ser absolutt strekene her. Jeg ville ha satsa på å prøvd en test fra butikk/apotek. Vet ikke hvordan man evt regner termin når du ikke har hatt mensen enda etter uttaket av spiralen, så det beste er nok kanskje å bestille en legetime. Lykke til :)
 
Synes også de ser positive ut ja. Kjøp en test på butikk eller apotek du :) du kan jo også ta en digital test med ukesindikator, så får du en pekepinn på hvor langt på vei du er :)
 
Ikke gravid på ukesindikator test, så da kan det hende enten A - for tidlig eller B - ebay testene gir falskt positiv :confused:
 
Ikke gravid på ukesindikator test, så da kan det hende enten A - for tidlig eller B - ebay testene gir falskt positiv :confused:
Oi, det var jo litt rart ja. Tror de med ukesindikator er ganske sensitive. Du får teste litt framover med ebay-testene, så vil du jo se om streken blir sterkere
 
Last edited:
Tok ny test igår, samme resultat som i hovedinnlegget, tok ny test inatt (ikke så lenge etter doturen så ergo ikke nok til å slå ut på test) og ny nå etter 6 timer søvn..

Øverste test er inatt, nederste er når jeg sto opp.
Så med tanke på at heg nå sitter med sikkert 10-15 som viser strek og 3 som ikke viser så vil jeg tro at testene funker, men at jeg enten produserer hcg treigt eller har en kjemisk abort med tanke på p-sprøyta som ble satt..
har fortsatt igjen en digital, men tenker å vente med den til iallefall fredag hvis strimlene er sterkere evt over helga.
 

Vedlegg

  • 8AB942B9-243C-442F-A986-3E1601C5A8DB.jpeg
    8AB942B9-243C-442F-A986-3E1601C5A8DB.jpeg
    38 KB · Visninger: 63
Jeg syntes strekene ser litt tynne ut til å være positiv, men ser tydelig streken. Men anbefaler deg å ta en test tidlig test fra clearblue:oops:
 
Back
Topp