Positiv?

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
6b1318593fbfa1197576cce0fed5d473.heic


Er denne positiv? Testet i går andre runde på toalettet grunnet spotting i to dager (som jeg aldri har), men testet noen timer senere med en annen test som viste negativ? Test nr to var etter at jeg bøtta vann og kun 45 min etter siste dobesøk om det har noe å si. Har ikke testa igjen for tenkte jeg skulle vente noen dager. IKM var i dag og kvalmen kommer i bølger, meeen...er, er ikke?[emoji848]
 
6b1318593fbfa1197576cce0fed5d473.heic


Er denne positiv? Testet i går andre runde på toalettet grunnet spotting i to dager (som jeg aldri har), men testet noen timer senere med en annen test som viste negativ? Test nr to var etter at jeg bøtta vann og kun 45 min etter siste dobesøk om det har noe å si. Har ikke testa igjen for tenkte jeg skulle vente noen dager. IKM var i dag og kvalmen kommer i bølger, meeen...er, er ikke?[emoji848]

Veldig positiv spør du meg [emoji6][emoji6][emoji6] Gratulerer [emoji173]️
 
Positiv :) gratulerer! Jeg fikk samme synlighet, ventet fire timer (og drakk minimalt vann, så det ikke skulle vannes ut), og fikk positiv igjen. Mulig testen ble negativt fordi det rett og slett bare var vann og lite HCG :) ta ny imorgen med morgenurin, eller vent noen timer!
 
6b1318593fbfa1197576cce0fed5d473.heic


Er denne positiv? Testet i går andre runde på toalettet grunnet spotting i to dager (som jeg aldri har), men testet noen timer senere med en annen test som viste negativ? Test nr to var etter at jeg bøtta vann og kun 45 min etter siste dobesøk om det har noe å si. Har ikke testa igjen for tenkte jeg skulle vente noen dager. IKM var i dag og kvalmen kommer i bølger, meeen...er, er ikke?[emoji848]

Uten tvil positiv [emoji3]
 
Den er ganske så positiv [emoji4] jeg hadde enda svakere strek når jeg begynte å teste [emoji14]
Tror nok du får mye sterkere Idag om du tester på morgenurin [emoji4]
 
Den ser veldig positiv ut ja[emoji1] Har du testet noe mer eller?[emoji1]

Har bare testet de to til nå. Den som er avbildet og en annen type (a1) noen timer etter, men den var negativ. TR har enda ikke kommet, så tester kanskje i morgen...om jeg tør. Er litt redd for at den skal være negativ[emoji53]
 
Back
Topp