POSITIV?!?!

Lise Marie

Flørter med forumet
jeg tok test igjen idag, men den var litt rar så veit ikke hvordan jeg skal tolke den..

det er to streker, men nå er den "positive" streken sterk men den " negative" svak..
om dere skjønner?

er jeg da gravid?

Så lenge det er to streker har du nok hcg i urinen =) 

begge strekern har blitt veldig tydelig nå... så rekner med den er positiv jeg :-D

B I L D E? Gratulerer så mye

skal til legen får å få det bekreftet 110% imorgen, får jeg får ikke til å tro på det!  Føler meg ganske dom når jeg sier det når begge testene er ganske så positiv..

Håper virkelig at testen blir positiv hos legen imorgen også, viss ikke blir jeg meget skuffet! :-/

den var negativ hos legen så akkurat nå skjønner jeg ingenting! Burde jeg ta en digital en etter helgen eller Noe?

Lise Marie skrev:
den var negativ hos legen så akkurat nå skjønner jeg ingenting! Burde jeg ta en digital en etter helgen eller Noe?

Det var den hos meg..en uke etter IKM!!! Det kan ta tid før HCG slår ut på de testene ....Hos legen, syntes jeg ikke de er noe bra :)

fikk uansett mensen idag, så nå skjønner jeg vertfall ikke hvorfor det slo ut på hjemme testene! Bedre lykke neste gang :-)

fikk uansett mensen idag, så nå skjønner jeg vertfall ikke hvorfor det slo ut på hjemme testene! Bedre lykke neste gang :-)

Jeg fikk også negativ test hos legen etter jeg fikk positiv hjemme. Og det var hjemmetesten som viste seg å være rett, og jenta er i dag strax 3 år! 
Har hørt om de som har "mensen" når de er gravide,så jeg ville tatt en digital også!

Back
Topp