Positiv tråd

Jeg har gått 1 km!!!! Og det er stort med bekkenet mitt nå :) i tillegg har jeg vasket 2 klesvasker og brettet og lagt på plass minst 4! :)
Wow! Godt jobba :)
 
Har fått kjøpt en søt bikinitopp/tankini til jeg skal på bassengtrening, og kjæresten tok meg med ut for å spise middag.:)
 
Dagens positive: Jeg kommer hjem fra er vellykket foreldremøte, og i det jeg åpner dørene dundrer DDE ut av høyttalerne. Min favorittmusikk!! Liker at min danske mann har forstått hva god musikk er, og spiller det selv når jeg ikke er hjemme ;)
 
Jippi! Vi fikk leie leiligheten vi var på visning på i går, i et område jeg trives kjempegodt, og den har en kjempestor terrasse. Blir superfint å sitte der i sommer, sammen med lillebaby:Heartpink :dummy1: Så da har vi nytt sted å bo fra 1.juni :D Kommer til å bli superstress fremover de nærmeste mnd med å få alt til å gå opp med flytting og pakking og utleie av kjærestens leilighet, men jeg velger å tenke at det kommer til å gå smertefritt :)
 
Dagens positive: Date med mannen :) Først baby-butikk deretter Fridays.

Jeg fant masse fint babytøy, og mannen var veldig med på alt. Og dro gladelig kortet ;) For en hyggetur! Det er første ordentlige klesshopping vi har gjort til baby. Ville liksom vente til vi var et stykke på vei.
 
Formøyd med to morgener uten å spy! Nå har jeg nemlig endelig funnet ut hva ordet morgenkvalme kommer fra. Med mini, samt de første ukene denne gangen, var jeg småuggen og kvalm 24/7 mens de siste uken har det kommet en kvalmebyge på morgenen, og så ferdig.
 
Er tilbake i full jobb etter tre ukers sykemelding grunnet svangerskapshodepine. Formen er upåklagelig og for sikkerhets skyld har jeg og den andre gravide på avdelingen fått en person inn på fulltid som en avlastning for oss dersom det er oppgaver som blir tunge (jobber i bhg) :)

Jeg har ikke minst også endelig mer energi til å være sammen med barna mine, noe jeg har savnet de siste ukene.
 
Jeg har klart å være ute med ungene hver dag i flere timer denne helgen :) utrolig deilig følelse selvom jeg er sliten ❤️
 
Har sovi som en stein i natt, etter en digg helg i Vrådal med svigerfamilien. Forspiste meg flere ganger og fikk halsbrann etterpå, men det var veldig verdt det!
 
Akte til bhg med frøkna i dag og lagde god middag. Orket tilogmed å henge opp en vask før jeg kapitulerte på sofaen nåsmiley-chores003 Bra dag!
 
Jeg har overlevd mine 2 første dager tilbake på jobb etter 3 mnd sykemelding. (Jobber bare 20% men strålende fornøyd med at jeg har vært ute av huset)
Fikk raskt tine hos fysio :D ringte i går, time i dag :)
 
Har klart å rydde og vaske bilen uten vondter :D
 
Har gått fire skiturer som har vært på rundt én mil i påsken! Begynner å kjenne litt vondt når jeg har prøvd meg på litt lenger tur... Men jeg er fornøyd med det!! :-D
 
Back
Topp