Positiv tråd

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Nå når jeg endelig ikke sliter med kvalmen lengre så har jeg funnet ut at det er på tide å begynne å leve litt igjen;)
Men kjenner at det er tungt å både trene og få gjort daglige gjøremål. En tur på butikken kan være tungt i seg selv. Tror ikke jeg er den eneste som synes ting er litt tung for tiden så kanskje en motivasjonstråd kan være til hjelp for flere?? :)

I dag er jeg egentlig veldig fornøyd med og synes det er positivt å ha klart å gå på butikken og få dusja katten :p
 
Flink du er :) skal selv prøve meg på 20% i jobb neste uke :)

Takk :) Det er deilig å kjenne at man orker noe mer enn å snu seg i senga :p

Det er jo veldig avhengig av hvilken jobb man har hvor mye man bør starte med, 20% er helt sikkert veldig fornuftig :) :) Jeg er lærer, derfor er det lett å tilpasse pauser og sånn.
 
Er ped leder/barnehagelærer så fant ut at å begynne i det små er lurt ;)
 
Det forstår jeg :) Det er travlere i en barnehage. Jeg kan jo bare be elevene komme opp til meg, isteden for at jeg går rundt. Litt vanskeligere med småtasser ;)
 
Hva har vært positivt med dagen deres så langt damer?? :)

Jeg har fått sett snuppa igjen i dag og fikk endelig sjekket at alt var bra med hjertet hennes :)
 
Ah, hva har vært positivt i dag? :p
Hmm.. Jeg sitter i sofaen med treningsklærne på, skal dra å sykle litt hvis jeg bare kommer meg ut døra :hilarious: Jeg gjør det nå! Det er en positiv ting som har skjedd etter en forferdelig stressende dag :shy:
 
Ah, hva har vært positivt i dag? :p
Hmm.. Jeg sitter i sofaen med treningsklærne på, skal dra å sykle litt hvis jeg bare kommer meg ut døra :hilarious: Jeg gjør det nå! Det er en positiv ting som har skjedd etter en forferdelig stressende dag :shy:
Stå på!! Du et flink :D :) *sender motivasjons støv* ;)
 
Jeg har kul pysjamas, og siden jeg er sykemeldt og alene hjemme så kan jeg gå i den hele dagen.
 
Jeg fikk levert mini i bhg innen kl 10, og fikset 3 klesvasker, oppvask, hentet i bhg og laget middag. Det er vel 250% mer enn hva jeg har orket de siste to ukene, så fornøyd med det :)
 
Jeg fikk levert mini i bhg innen kl 10, og fikset 3 klesvasker, oppvask, hentet i bhg og laget middag. Det er vel 250% mer enn hva jeg har orket de siste to ukene, så fornøyd med det :)
Applaus! Har såvidt kommet meg ut av sofaen etter oul så synes du er knall flink :D
 
Applaus! Har såvidt kommet meg ut av sofaen etter oul så synes du er knall flink :D
Dausliten nå da. Men det betyr kanskje at sambo får sove i natt :p natt til idag holdt jeg han mye våken. Satser på å ha litt energi imorgen også
 
Dausliten nå da. Men det betyr kanskje at sambo får sove i natt :p natt til idag holdt jeg han mye våken. Satser på å ha litt energi imorgen også
Hehe. Jeg holder samboer våken når kroppen er rastløs men heldigvis sover jeg stort sett som en Stein for tiden :p
Krysser fingrene for at du har litt å gå på i morgen også ;) og håper jeg også har det. Skal på kurs i noen timer. Blir spennende :D
 
Snart ser jeg enden på tidenes verste influensa! Hurra! :D
 
Vært en herlig dag :) kurs gikk fint, lekser med ungene gikk som en lek og nå har svigermor tatt ungene en stund så meg og mannen får litt ro :)

Hvordan har dere hatt det i dag da?? :)
 
Back
Topp