Positiv tråd

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Nå når jeg endelig ikke sliter med kvalmen lengre så har jeg funnet ut at det er på tide å begynne å leve litt igjen;)
Men kjenner at det er tungt å både trene og få gjort daglige gjøremål. En tur på butikken kan være tungt i seg selv. Tror ikke jeg er den eneste som synes ting er litt tung for tiden så kanskje en motivasjonstråd kan være til hjelp for flere?? :)

I dag er jeg egentlig veldig fornøyd med og synes det er positivt å ha klart å gå på butikken og få dusja katten :p
 
Flink du er :) skal selv prøve meg på 20% i jobb neste uke :)

Takk :) Det er deilig å kjenne at man orker noe mer enn å snu seg i senga :p

Det er jo veldig avhengig av hvilken jobb man har hvor mye man bør starte med, 20% er helt sikkert veldig fornuftig :) :) Jeg er lærer, derfor er det lett å tilpasse pauser og sånn.
 
Er ped leder/barnehagelærer så fant ut at å begynne i det små er lurt ;)
 
Det forstår jeg :) Det er travlere i en barnehage. Jeg kan jo bare be elevene komme opp til meg, isteden for at jeg går rundt. Litt vanskeligere med småtasser ;)
 
Hva har vært positivt med dagen deres så langt damer?? :)

Jeg har fått sett snuppa igjen i dag og fikk endelig sjekket at alt var bra med hjertet hennes :)
 
Ah, hva har vært positivt i dag? :p
Hmm.. Jeg sitter i sofaen med treningsklærne på, skal dra å sykle litt hvis jeg bare kommer meg ut døra :hilarious: Jeg gjør det nå! Det er en positiv ting som har skjedd etter en forferdelig stressende dag :shy:
 
Ah, hva har vært positivt i dag? :p
Hmm.. Jeg sitter i sofaen med treningsklærne på, skal dra å sykle litt hvis jeg bare kommer meg ut døra :hilarious: Jeg gjør det nå! Det er en positiv ting som har skjedd etter en forferdelig stressende dag :shy:
Stå på!! Du et flink :D :) *sender motivasjons støv* ;)
 
Jeg har kul pysjamas, og siden jeg er sykemeldt og alene hjemme så kan jeg gå i den hele dagen.