Positiv test?

sunshine19

Flørter med forumet
Augustbarna2024
Er usikker om disse er positive? Den øverste er fra i dag og den andre i går ettermiddag? Kan jeg tørre å tenke at det er gode nyheter?
Skulle jo ønske at den fra i dag var litt sterkere enn den fra i går, men klarer ikke å se på de med realistiske øyne.

Noen som vil vurdere?

Vedlegg

• 0BC80697-B88C-47CB-BF32-1197D51C04D1.jpeg
    0BC80697-B88C-47CB-BF32-1197D51C04D1.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 240
Du ser ikke økning så fort (fra dag til dag). Hcg dobler seg ca annenhver dag. Jeg ser noe der, håper det er en spire :Heartred Vet du hvor mange dpo du er?

Jeg ser noe! 10 dpo er veldig tidlig også ja så er vanlig at de ikke er så sterke, sjekk igjen om et par dager da det dobler seg annenhver dag og stigningen går "saktere" i starten (en dobling fra 1 til 2 er jo ikke like stor/merkbar som fra 50 til 100 f.eks.) ☺️ håper for deg ❤️

Der er det absolutt strek :) men du bør ikke sammenligne i går og i dag, hcg dobler seg som oftest annenhver dag. Så sammenlign gårsdagens test med i morgen du :Heartred

Min var også sånn ved 10DPO , men økte mye mer dag for dag . Vil tro det er baby strek . Jeg hadde sånn test sist på cd10 og cd13 , ingen økning så endre i kjemisk .

Hmm.. håper det er babystrek..
Tror dere det vil være lurt å ta en tidlig digital test? Noen som har erfaringer med det?

Ser absolutt strek der ❤️ Gi det 48t mellom testing så er det større sannsynlighet for at du ser økning i styrke på strekene

Back
Topp