Gratulerer!Henger meg også på her! Positiv test i dag, litt usikker på når det har skjedd, for har brukt prevensjon. Men regner med rundt første uka på juni er termin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Henger meg også på her! Positiv test i dag, litt usikker på når det har skjedd, for har brukt prevensjon. Men regner med rundt første uka på juni er termin!
Gratulerer! Og gøy med flere her inne på juni!Gratulerer [emoji1373] akkurat fått positiv test selv, med termin 3. Juni ut fra el dato[emoji4] så jeg henger meg på her!
Herlig! Hvordan reagerte han?
Gratulerer så mye! Slenger meg på jeg og [emoji85]
Gratulerer så mye! <3 Lurer på om jeg skal slenge meg på her da jeg nå ha fått to klare positive tester! :-D er bare 11dpo, så vet mye kan skje enda.. men per dags dato så er jeg hvertfall gravid og utifra hva jeg har regnet meg frem til er termin 5. Juni :-D
Gratulerer så mye! <3 Lurer på om jeg skal slenge meg på her da jeg nå ha fått to klare positive tester! :-D er bare 11dpo, så vet mye kan skje enda.. men per dags dato så er jeg hvertfall gravid og utifra hva jeg har regnet meg frem til er termin 5. Juni :-D
Gratulerer og velkommen
Melder meg inn her, med termin 11 juni[emoji173]
Melder meg inn her, med termin 11 juni[emoji173]
VelkommenHei. Henger meg på her jeg også! Fikk positiv test forrige mandag, og lander da på 1.juni
Hei. Henger meg på her jeg også! Fikk positiv test forrige mandag, og lander da på 1.juni
Positiv digital idag, termin 9. Juni
3(!!!!) positive testen idag for å få det inn i hodet mitt at jeg faktisk er gravid[emoji23][emoji23] termin mellom 8-10 juni caaaaa