Positiv test..

HeltPåTur

Elsker forumet
Hei!
Jeg har IKKE vert prøver, og tror nå jeg er blitt gravid.. skikkelig uheldig situasjon der jeg selv ikke har vert i jobb på flere mnd pga utmattelse, hodepine osv. Vi har også to barn som deler soverom fra før pga mangel på rom og kun et bad. Ingen lekestue eller noe. Kun meg som har jobb, og mannen har gått hjemme 1 år nå.. tror ikke situasjonen kunne vert så mye verre å få et barn nr 4 inn i...
Jeg er redd, lei meg, forvirret, sint på meg selv, og har i tillegg dårlig samvittighet for et mulig nytt liv som vokser inni meg...
Tok en test i dag, 13 dpo og ser jo to streker. Men den er svak, kanskje for svak til å være 13 (av 15) dpo? Streken er egentlig mer synlig nå etter en stund, og den har farge...
Fornuften sier meg at jeg bør avslutte, mens hjertet ber meg fortsette... Alt jeg vil nå er å gråte.. jeg har gått og "visst" dette hele tiden, slik jeg innerst inne har visst det de andre gangene også..
Vet ikke helt hvor jeg vil, men jeg trenger å skrive det, trenger å få noen tilbakemeldinger (helst ikke av det støtende slaget).. jeg tenker at jer inne er det ingen prøvere lengre, som kan føle seg støtt av innlegget mitt.. men samtidig føler jeg det er feil å ta del i et forum hvor det ikke er sikkert at jeg får bli...
Akkurat nå skulle jeg ønske det gikk ann å gå i dvale:(2017-06-20 07.42.41.jpg
 
Vet ikke om jeg skal si takk, eller hva..
Men ja, jeg tenkte å ta kontakt med dem.. men vet liksom ikke helt hva de kan si eller gjøre for meg heller...:(

Der kan du få støtte fra noen som forstår situasjonen du er kommet i. De vil ikke lede deg i den ene eller andre retningen, men er der for å hjelpe deg å klarne hodet. Det høres veldig ut som at du kan ha godt av å snakke med noen som forstår deg, og ikke blir oppgitt av deres uforsiktighet, som du kanskje heller opplever her på forumet. Du har ingenting å tape på å kontakte dem, i verste fall finner du ut at det ikke er noe for deg. Men da har du prøvd alt for å finne det rette valget. Stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ikke noe særlig stigning her.. hva tenker dere/har dere erfart? Gravid eller ei..? Gjerne en kjemisk?
De to øverste er tatt to dager før ventet mens (øverst morgen og midters ettermiddag) og den nederste er tatt den dagen jeg skulle hatt mens.

De to øverste har en sensitivitet på 10mlU/ml og den nederste er på 25mlU/ml..2017-06-22 13.43.53.jpg
 
Ikke noe særlig stigning her.. hva tenker dere/har dere erfart? Gravid eller ei..? Gjerne en kjemisk?
De to øverste er tatt to dager før ventet mens (øverst morgen og midters ettermiddag) og den nederste er tatt den dagen jeg skulle hatt mens.

De to øverste har en sensitivitet på 10mlU/ml og den nederste er på 25mlU/ml..Vis vedlegget 228139

Hvor lang tid er det mellom de rosa og den blå? De rosa tok du samme dag? Og blå et par dager etter?
 
Det kan se ut som kjemisk. Men ta en rosa til hvis du har, så sammenligne de med lik følsomhet
 
Nå har samboeren vert på butikken og kjøpt rfsu, så da får jeg ta den i morgen tidlig.. aldri tatt den før, så vet ikke hva den slår ut på? :)
 
Jeg er i samme situasjon, uønsket gravid. Er akkurat ferdig i permisjon og skal starte i ny jobb 1/9...
 
Jeg er i samme situasjon, uønsket gravid. Er akkurat ferdig i permisjon og skal starte i ny jobb 1/9...

Vet du hva du har tenkt å gjøre..? Du tenker gjerne på om du beholder du også siden du er her inne litt du også..? Jeg er så usikker jeg! Hjertet mitt sier som sagt at jeg ikke må tenke annet enn å beholde, mens hodet ikke er helt enig..
 
Tok en rfsu (ikke strimmel) på morgenurin nå, to dager etter siste test (på 25mlU/ml) og denne er svakere enn den forrige jeg tok..?! Vet ikke hvor sensitive rfsu-stavene er, men regner nesten med at det er en kjemisk da..?
 
Vet du hva du har tenkt å gjøre..? Du tenker gjerne på om du beholder du også siden du er her inne litt du også..? Jeg er så usikker jeg! Hjertet mitt sier som sagt at jeg ikke må tenke annet enn å beholde, mens hodet ikke er helt enig..

Aner ikke :(
 
<3 ikke så mye annet å si enn at jeg håper du finner ut hva som er best å gjøre i din situasjon.. jeg vet neimen ikke hva som er best å gjøre for oss, dersom dette viser seg å være et varig sv.skap..
Hvor langt er du på vei?

4 uker, så er mye som kan skje.
 
Back
Topp