Positiv test

Gratulerer så mye! Dette går SÅ bra skal du se :) Jeg har termin mars/april ❤️
Takk! Håper virkelig det. Hadde en sa før jeg ble gravid med jenta vår som ble født i 2014. Så man tenker litt på det at det KAN skje igjen.. :p Så spennede da! Gratulerer til deg også! :D
 
Takk! Håper virkelig det. Hadde en sa før jeg ble gravid med jenta vår som ble født i 2014. Så man tenker litt på det at det KAN skje igjen.. :p Så spennede da! Gratulerer til deg også! :D
Ja jeg vet kjære deg,gikk igjennom det samme før denne graviditeten jeg også,så kjenner veldig godt til den engstelsen! :-( Kjempe lykke til ❤️ Jo,tusen takk :)
 
Mistet i uke 13 :-( jeg er i uke 9 nå,selvfølgelig redd for at det samme skjer denne gangen også :-/ men prøver å være positiv! Har ihvertfall MASSE symptomer nå,det hadde jeg ikke sist ❤️
Så trist :( Masse symptomer er bra! Her merker jeg ikke så mye enda.. kun litt murringer :p
 
Gratulerer
 
Så trist :( Masse symptomer er bra! Her merker jeg ikke så mye enda.. kun litt murringer :p
Ja vet du hva,er utrolig vondt uansett hvor langt man er på vei,knytter bånd med den lille så kjapt og tanker om hva/hvem som kunne ha vært er spesielt! :-( ble gravid igjen ganske fort,utrolig heldige der ❤️ Ja,de sier det at masse symptomer er bra,så jeg krysser alt jeg har. Du kjenner ikke så mye ennå nei? Kommer det :) Så koselig,ønsker deg og den lille alt godt :)
 
Ja vet du hva,er utrolig vondt uansett hvor langt man er på vei,knytter bånd med den lille så kjapt og tanker om hva/hvem som kunne ha vært er spesielt! :-( ble gravid igjen ganske fort,utrolig heldige der ❤️ Ja,de sier det at masse symptomer er bra,så jeg krysser alt jeg har. Du kjenner ikke så mye ennå nei? Kommer det :) Så koselig,ønsker deg og den lille alt godt :)
Ja, ikke sant :( Regner med det kommer snart, er bare 3-4 uker på vei så. Ønsker dere alt godt også, og lykke til :Heartred
 
Velkommen og gratulerer :)
 
Velkommen og gratulerer så mye :) jeg har også en jente fra 2014 og har termin 22/4 :) blir spennende å følge deg :)
 
Back
Topp