Positiv test

Sistemann

Forelsket i forumet
Hei. Ser veldig mange er til tul om dagen. Flere enn meg som bare stoler på symptomer og en positiv test?

Litt nervøs og skulle ønske jeg fikk en bekreftelse på at alt er ok der inne. Ikke hatt time hos lege/jordmor enda heller.

Flere som meg?:nailbiting:

Jeg stoler på testen selvsagt, men ønsker å se den lille i magen. Er vår første så vi er veldig nysgjerrig begge to. Liker å se hva h*n gjør og hvor stor lille er i magen:)

Her er det prøverør og i tillegg har jeg hatt litt småblødninger. Vært betryggende å ta ul for å sjekke at alt er som det skal.

Jeg klarer ikke helt stole på noenting jeg. Før den lille er født. Mistet i uke 14 sist, da hadde vi sett liv to ganger... Men velger likevel å ta to tul fordi det et vårt 7 svangerskap, jeg har et risikosvangerskap, og de er i tvil om det er flere inni her ...

Trodde først jeg skulle klare meg uten, men syns hele greia er så absurd at jeg ville se at det faktisk var noe der! :p Men angrer litt nå, siden jordmor ble usikker på om alt var som det skulle og vil ha oss inn igjen om to uker. Nå er jeg jo bare kjemperedd istedet for å være beroliget.. :(

Hadde det ikke vært for at jeg fikk tilbud om tul pga prøverør, så hadde jeg klart meg fint med tester og symptomer jeg også. Finnes ikke et fnugg av bekymring i kroppen min, så hadde fint klart meg uten tul :D

Hadde jeg hatt problemfrie svangerskap hadde jeg venta til oul, men jeg får tul pga delt livmor. Større sjanse for at embryoet fester seg et sted hvor det ikke får nok næring, større risiko dersom det blir tvillinger osv. Så jeg må ringe legen med en gang jeg får positiv test.

Hei. Ser veldig mange er til tul om dagen. Flere enn meg som bare stoler på symptomer og en positiv test?

Litt nervøs og skulle ønske jeg fikk en bekreftelse på at alt er ok der inne. Ikke hatt time hos lege/jordmor enda heller.

Flere som meg?:nailbiting:
Ja, jeg tar heller ikke tul. Har rett og slett ikke råd så prioriterer andre ting foreløpig. Men velger å stole på at alt er Ok :)

Back
Topp