Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Takk for svar!Jeg har selv en ivf-jente på 4 år, og nå ønsker vi oss veldig en lillesøster eller lillebror til henne.
Jeg fikk tilbakeført to egg forrige fredag (6- og 8-delt). Kjenner på symtomer som "strekking" i lysken/eggstokken og lette menssmerter. Gleder og gruer meg til testing.![]()
Her strekkes det rimelig godt i lysken..Hatt lite symptomer begge rugeperiodene som har endt med graviditet.
Men et symptom jeg har hatt begge gangene er noen få ganger med strekking i lysken.
Denne gangen fikk jeg også "tunge" ømme pupper.
Tusen takk!Krysser fingrene for deg!![]()
Iskald er jeg til vanlig, jeg.. Haha! Nå er det like før det klikker i toppen... Vil så gjerne ha et svar!Jeg ble bare iiiiiiskald på hender og føtter. Helt gjennomfrossen. Og menssmerter.
Kvalmen kom ikke før senere.
Lykke til! Jeg er 19+4 med frysegullet nå![]()
Krysser fingrene for at det er et positivt tegn for degHer strekkes det rimelig godt i lysken..Selv om ikke det i seg selv betyr at jeg er gravid.. Stemmer det at du satt inn to? Hvilken rugedag testet du positivt?
Tusen takk, det håper selvsagt jeg også!Krysser fingrene for at det er et positivt tegn for deg
Satt inn 2. Testet ikke før 10 dpo. Fikk da tydelig positiv test.
Iskald er jeg til vanlig, jeg.. Haha! Nå er det like før det klikker i toppen... Vil så gjerne ha et svar!Var innom dagboken din.. Litt av en prosess du har vært gjennom. Testet du positivt på morgenurin dag 7?
Da skal jeg prøve å holde meg til mandag, selv om jeg ikke tror at det vil gå...Skrev litt feil der. Rugedag 10![]()
Skjønner godt at du er takknemlig. Dette er vårt 5. forsøk totalt, og jeg håper så inderlig at det blir det siste. Men det gjenstår jo å se om noen dager.. Kjenner jeg er positiv i det ene øyeblikket, og langt nede i det neste. Har også kjent mye denne gangen, i forhold til forrige runde som endte negativt.Ja, det var en berg og dalbane av følelser. Er takknemmelig for at vi ikke trenger fler forsøk, bøyer meg i støvet for alle som må gjennom det flere ganger. Men ja, jeg fikk positiv test ganske tidlig på morgenurin!
Når skal du teste?