Positiv test?

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei jenter.. :)
Jeg er bare veldig nysgjerrig på symptomene dere hadde i rugetiden.. Selv er jeg på rd. 6, og jeg googler meg snart ihjel. ;)

Vil dere dele?

Jeg begynte å bli kvalm rugedag 8, men siden lutinus også hadde det som en bivirkning så stolte jeg ikke helt på det. Testet svak positivt fra rugedag 11(første test jeg tok) :-)

Jeg satte inn et 5 dager gammelt blastocyst (frys), og fikk denne testen på morgenurin rugedag 4 (9 dpo)...

11mc9bm.jpg

Er i dag 15+0 med fryseprinsessen vår!

Takk for svar! :) Jeg har selv en ivf-jente på 4 år, og nå ønsker vi oss veldig en lillesøster eller lillebror til henne.
Jeg fikk tilbakeført to egg forrige fredag (6- og 8-delt). Kjenner på symtomer som "strekking" i lysken/eggstokken og lette menssmerter. Gleder og gruer meg til testing. ;)

Takk for svar! :) Jeg har selv en ivf-jente på 4 år, og nå ønsker vi oss veldig en lillesøster eller lillebror til henne.
Jeg fikk tilbakeført to egg forrige fredag (6- og 8-delt). Kjenner på symtomer som "strekking" i lysken/eggstokken og lette menssmerter. Gleder og gruer meg til testing. ;)
Krysser fingrene for deg! :)

Jeg ble bare iiiiiiskald på hender og føtter. Helt gjennomfrossen. Og menssmerter.

Kvalmen kom ikke før senere.

Lykke til! Jeg er 19+4 med frysegullet nå ❤️

Hadde menssmerter, det var det tydeligste tegnet. Kvalmen kom tidlig, men hadde allerede fått svake streker da.

Fikk satt in 5 dagers blasto den 18. Mars. Så utifra siste mens så er jeg 5+6 :) klart ikke å dy meg testet fra rugedag 5 fikk svaaak positive og fik den her på ruge dag 6
f8dabc303ed2bb31a142f0be4e287f1a
. Kvalmen kom ca på rugedag 7 eller 8.ellers mensen murring. Fikk sånn små vondt i halebeinet på ruge dag 4,fikk det samme med første ivf-baby :)

På en eller annen måte så visste jeg det. Hadde andre menssmerter enn de andre forsøkene, ømme pupper og skjønte at noe var anderledes❤

Hatt lite symptomer begge rugeperiodene som har endt med graviditet.

Men et symptom jeg har hatt begge gangene er noen få ganger med strekking i lysken.

Denne gangen fikk jeg også "tunge" ømme pupper.

Hatt lite symptomer begge rugeperiodene som har endt med graviditet.

Men et symptom jeg har hatt begge gangene er noen få ganger med strekking i lysken.

Denne gangen fikk jeg også "tunge" ømme pupper.
Her strekkes det rimelig godt i lysken.. ;) Selv om ikke det i seg selv betyr at jeg er gravid.. Stemmer det at du satt inn to? Hvilken rugedag testet du positivt?

Jeg ble bare iiiiiiskald på hender og føtter. Helt gjennomfrossen. Og menssmerter.

Kvalmen kom ikke før senere.

Lykke til! Jeg er 19+4 med frysegullet nå ❤️
Iskald er jeg til vanlig, jeg.. Haha! Nå er det like før det klikker i toppen... Vil så gjerne ha et svar! ;) Var innom dagboken din.. Litt av en prosess du har vært gjennom. Testet du positivt på morgenurin dag 7?

Her strekkes det rimelig godt i lysken.. ;) Selv om ikke det i seg selv betyr at jeg er gravid.. Stemmer det at du satt inn to? Hvilken rugedag testet du positivt?
Krysser fingrene for at det er et positivt tegn for deg :)

Satt inn 2. Testet ikke før 10 dpo. Fikk da tydelig positiv test.

Krysser fingrene for at det er et positivt tegn for deg :)

Satt inn 2. Testet ikke før 10 dpo. Fikk da tydelig positiv test.
Tusen takk, det håper selvsagt jeg også! :) Tilsvarer 10 dpo dag 8?

Skrev litt feil der. Rugedag 10 :)

Iskald er jeg til vanlig, jeg.. Haha! Nå er det like før det klikker i toppen... Vil så gjerne ha et svar! ;) Var innom dagboken din.. Litt av en prosess du har vært gjennom. Testet du positivt på morgenurin dag 7?

Ja, det var en berg og dalbane av følelser. Er takknemmelig for at vi ikke trenger fler forsøk, bøyer meg i støvet for alle som må gjennom det flere ganger. Men ja, jeg fikk positiv test ganske tidlig på morgenurin!

Når skal du teste?

Ja, det var en berg og dalbane av følelser. Er takknemmelig for at vi ikke trenger fler forsøk, bøyer meg i støvet for alle som må gjennom det flere ganger. Men ja, jeg fikk positiv test ganske tidlig på morgenurin!

Når skal du teste?
Skjønner godt at du er takknemlig. Dette er vårt 5. forsøk totalt, og jeg håper så inderlig at det blir det siste. Men det gjenstår jo å se om noen dager.. Kjenner jeg er positiv i det ene øyeblikket, og langt nede i det neste. Har også kjent mye denne gangen, i forhold til forrige runde som endte negativt.
Har lyst til å teste i morgen (en uke siden innsett da), men noe sier meg at jeg burde vente til rd 10...

Jeg testet positivt på rugedag 11. Hadde helt sikkert fått positiv test et par dager før også, for testene var ganske sterke:) Hadde mye "mensmurrunger" og måtte tisse "hele" tiden før positiv test:) Lykke til! Håper å se deg i termingruppa!:)

Back
Topp