Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være at du har fått urinveisbetennelse. Om du får sykt vondt så ringer du legevakta. Klarer du å holde ut så tar du kontakt med fastlege, evt lege på avdelingen du hører til, imorgenTakkmen er det vanlig å ha nesten konstant vondt ( strammer seg og verker nederst i magen) og føler jeg må tisse hele tiden for at det skal bli bedre.. Burde jeg ringt legevakten ? Eller er dette normalt ? Er jo bare 4 uker på vei..
Får vente til imorgenKan være at du har fått urinveisbetennelse. Om du får sykt vondt så ringer du legevakta. Klarer du å holde ut så tar du kontakt med fastlege, evt lege på avdelingen du hører til, imorgen![]()
Det er jeg faktisk ikke sikker på. Prøv å google det duFår vente til imorgenom det er urinveisinfeksjon, er det farlig å gå ubehandlet med det når jeg er gravid ?
Fortalte du legen at du var gravid? Isåfall så tror jeg ikke medisinen skal være farlig når du er gravid. Leger bruker ikke å gi ut medisin som kan være farlig for barnetHar vert hos legen nå og sjekket meg, negativ urinprøve, men har symptomene så skal begynne på selexid.. Andre som har brukt det i graviditeten?
JaFortalte du legen at du var gravid? Isåfall så tror jeg ikke medisinen skal være farlig når du er gravid. Leger bruker ikke å gi ut medisin som kan være farlig for barnet![]()
Gratulerer med graviditeten. Var det IVF? Hvor lenge gikk det fra henvisning til du ble gravid? Blir nemlig henvist i dag, så lurer på mye.Jafikk penomax på apoteket. Men litt usikker på om jeg skal begynne, da Jeg har fått negativ utslag på urin stix... Kjedelig å bruke penicillin om jeg ikke har det...
Det har ikke gått så bra videre, bare slik at du er klar over det. Hun har mistet tidlig, dessverreGratulerer med graviditeten. Var det IVF? Hvor lenge gikk det fra henvisning til du ble gravid? Blir nemlig henvist i dag, så lurer på mye.
Oj, det var ikke jeg klar overDet har ikke gått så bra videre, bare slik at du er klar over det. Hun har mistet tidlig, dessverre.