Positiv test!!!!!!

Skal egentlig ikke teste meg før på søndag men måtte ta en idag! Og den var svaaaak positiv!!!kan ikke tro det! Er så glad!! Den var veldig svak men er vell gravid visst det er to streker???

Gratulerer så mye!! To streker er to streker;)

Husker at det var fryseforsøk du har hatt, så var det to streker, så er du ENDELIG gravid :D Åh, gratulerer så mye. Da slipper du jo det offentlige. Så gøy med baby i magen <3

Husker at det var fryseforsøk du har hatt, så var det to streker, så er du ENDELIG gravid :D Åh, gratulerer så mye. Da slipper du jo det offentlige. Så gøy med baby i magen <3
Jaa håper virkelig dette går fint! Har mistet en gang før, for noen år siden da. Er livredd for å miste nå eller at der kan være kjemisk(?) jeg har veldig menssmerte, og det hadde jeg sist jeg mistet :( er det vanlig ??

Takk! Hadde tenkt å legge ut bilde av testen, men den er så svak at det nesten ikke vises på bilde.. MEN jeg ser at det er 2 streker. Heheh!
Det holder, det. Du ser strekene og da er det korrekt. Så lenge det er farge på teststreken er du gravid :). Kjempemoro!

Gratulerer! Menssmerter er skummelt, men et godt tegn. Det er spiren som gror seg godt fast, livmoren som vokser og strekker på seg :-)

Jaa håper virkelig dette går fint! Har mistet en gang før, for noen år siden da. Er livredd for å miste nå eller at der kan være kjemisk(?) jeg har veldig menssmerte, og det hadde jeg sist jeg mistet :( er det vanlig ??

Krysser for at alt går bra, og at babyen blir til inni magehuset til termin :) Jeg hadde menssmerter i flere uker. Minst like kraftige som de jeg har til vanlig.

Fikk du utført scratching før dette forsøket?

Krysser for at alt går bra, og at babyen blir til inni magehuset til termin :) Jeg hadde menssmerter i flere uker. Minst like kraftige som de jeg har til vanlig.

Fikk du utført scratching før dette forsøket?
Ja hadde scratching, og så fikk jeg lutinus! Fikk ikke det de sist jeg hadde fryseforsøk. Håper jeg får fortsette på lutinus en stund til!

Gratulerer! Legg ut bilde av testene da! :D :D

Back
Topp