Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er det mye blod da?? kan være festeblødninger?Tok en test i morges som slo ut svak positiv. Vis vedlegget 103691
De sier jo at strek er strek,og er det en strek er den positive. Men,nå begynte jeg og blø. Vet ikke om det er mensen eller. Skulle hatt mensen på mandag som var.
Noen som vet?
Har satt en tampong inn. Har også milde mensmurringer i korsryggen. Bruker og ha intense menssmerter.er det mye blod da?? kan være festeblødninger?
Det er jo ikke uvanlig å ha småblødninger.. Du får se hvordan det går utover dagen. Hvis blødningene fortsetter ville jeg tatt en ny test i morgen f.eks.Har satt en tampong inn. Har også milde mensmurringer i korsryggen. Bruker og ha intense menssmerter.
Vet ikke. Skal ta en ny test på tirsdag så får vi se da.Så litt grå ut? Skyggestrek?
Den testen fikk jeg også "positiv" med for noen mnd siden. Fikk mensen dagen etterpå... Hmm..Tok en test i morges som slo ut svak positiv. Vis vedlegget 103691
De sier jo at strek er strek,og er det en strek er den positive. Men,nå begynte jeg og blø. Vet ikke om det er mensen eller. Skulle hatt mensen på mandag som var.
Noen som vet?
Har ikke bind. :-/ men byttet tampong,den var ikke full. Og blodet var lyst og såg litt slimete ut.Vil anbefale deg å ta ut tampong og heller bruka bind til du veit for sikkert om du er gravid eller ikkje. Eg såg streken forresten![]()
Den kom kansje 3 minutt etter at jeg satt testen ned. Så er tatt godt innenfor tids rammen.Er den tatt innenfor tidsrammen?
Da ville jeg ventet to dager og tatt en ny hvis ikke blødningen kommer for fullt. Lykke til!Den kom kansje 3 minutt etter at jeg satt testen ned. Så er tatt godt innenfor tids rammen.