Positiv test

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Tok en test i morges som slo ut svak positiv. 1424001994049.jpg
De sier jo at strek er strek,og er det en strek er den positive. Men,nå begynte jeg og blø. Vet ikke om det er mensen eller. Skulle hatt mensen på mandag som var.
Noen som vet?

Tok en test i morges som slo ut svak positiv. Vis vedlegget 103691
De sier jo at strek er strek,og er det en strek er den positive. Men,nå begynte jeg og blø. Vet ikke om det er mensen eller. Skulle hatt mensen på mandag som var.
Noen som vet?
er det mye blod da?? kan være festeblødninger?

Har satt en tampong inn. Har også milde mensmurringer i korsryggen. Bruker og ha intense menssmerter.
Det er jo ikke uvanlig å ha småblødninger.. Du får se hvordan det går utover dagen. Hvis blødningene fortsetter ville jeg tatt en ny test i morgen f.eks.

Jeg blødde litt i uke 5, altså uken etter jeg skulle hs mens.. Viste seg å være festeblødninger :) Siden dette er min første graviditet var jeg veldig redd, så dro på tidlig ul i uke 7 for å sjekke :)

Så litt grå ut? Skyggestrek?

Kommer ann på hvor mye du blør, men synes også den så litt grå ut. Du får ta en nye test om noen dager hvis du ikke blør for mye. Jeg har blødd litt med alle mine tre.

Tok en test i morges som slo ut svak positiv. Vis vedlegget 103691
Noen som vet?
Den testen fikk jeg også "positiv" med for noen mnd siden. Fikk mensen dagen etterpå... Hmm..
Men kan være festeblødninger? :-D

Vil anbefale deg å ta ut tampong og heller bruka bind til du veit for sikkert om du er gravid eller ikkje. Eg såg streken forresten :)

Vil anbefale deg å ta ut tampong og heller bruka bind til du veit for sikkert om du er gravid eller ikkje. Eg såg streken forresten :)
Har ikke bind. :-/ men byttet tampong,den var ikke full. Og blodet var lyst og såg litt slimete ut.

Jeg blødde i 4/5 dager i uke 5. nå er jeg i uke 18 :) så trenger ikke å være noe?

Jeg ville dobbelt sjekket med en CB:) men dette ser lovende ut :)

Back
Topp