Positiv test :)

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Skulle ha mensen på Lørdag, så tok jeg en test på "gøy" i går.Og da fikk jeg positiv test. Har tatt 2 stk siden, og alle positive.
Er usikker på om jeg er 9 eller 4 uker på vei. for at når jeg skulle ha mensen sist så ble den 5 dager forsein,og det er ikke vanlig til å være meg. Pluss at blødninga var merkelig, rar farge på også var det. Så jeg må vell bestille meg en legetime.
Skal også kjøpe meg en clearblue etterpå, en slik med ukesindikator :p

Gratulerer med positiv testBlir spennende om du blir her eller kommer deg inn på november da! Lykke til

Gratulerer

Når jeg tenker meg om var faktisk min mens også 5-6 dager forsinka forrige mnd, og rar på farge, mengde og lengde Kanskje jeg også bør bestille meg en legetime

Spennende... Holde oss oppdatert da:)) og gratulerer så masse..

Gratulerer med spire i magen !! Det er sikkert kjekkest å være så langt på vei som mulig, men blir kjekt om du blir desembermamma med oss også =D
Oppdater oss da =D

Gratulerer så masse med Positiv test!! Testet meg selv på mandag og tirsdag og begge teste var Positiv :) :) *LYKKE*
Er nok lurt å ta en tur til legen, er jo stor mulighet for at du er 9 uker på vei :) :) siden sist mens var litt sein og oppførte seg rart :) 
Jeg er vel akkurat 4 uker på vei, og vi gleder og MASSE til å få en liten jente eller gutt i midten av Desember <3 

Back
Topp