Gratulerer så mye med nr 4Ja, det kan være kjemisk også , hatt noen av dem selv altså . Venter selv nr 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med nr 4Ja, det kan være kjemisk også , hatt noen av dem selv altså . Venter selv nr 4
Det virker som det var tilfelle her, for alle testene jeg har tatt i etterkant har vært negative.. men ønsket om en til er blitt sterkere, så jeg får se hva det blir til etter hvertFikk 3 stk positive tester på helsestasjonen da førstemann var 10 uker gammel (mild panikk). De var utgått på dato, men helsesøster sa det skulle gå greit allikevel. Men alle tester jeg tok etter det var (heldigvis i vårt tilfelle) negative. Du kan absolutt få falsk positiv på en utgått test, dessverre.
Ser ut som det var en falsk positiv utgått test, dessverre… Ønsket om en til er blitt sterkere, så vi får se om det blir noe etter hvert. Mensen er ikke kommet enda, så jeg lever enda litt i håpet om at det er noe på gang Men det er nok bare ustabil syklus etter forrige fødsel kombinert med minipillene..Hvordan går det?
Har du hatt mens på minipillene tidligere? Jeg mistet mensen helt på demSer ut som det var en falsk positiv utgått test, dessverre… Ønsket om en til er blitt sterkere, så vi får se om det blir noe etter hvert. Mensen er ikke kommet enda, så jeg lever enda litt i håpet om at det er noe på gang Men det er nok bare ustabil syklus etter forrige fødsel kombinert med minipillene..